تفاهمنامه اوراق مشارکت بهسازی و بازسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و احداث و تکمیل خطوط 2و 3 قطار شهری مشهد به ارزش 20 هزار میلیارد ریال فی مابین معاونت اقتصادی شهرداری مشهد و شرکت تامین سرمایه امین امضا شد. 
کد خبر: ۸۰۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 06 December 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از  ستاد خبری اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری واقتصادشهری مشهد، اژدر اژدری در خصوص این تفاهمنامه گفت:تفاهمنامه ای که با شرکت تامین سرمایه امین امضا شد، در راستای تامین 20 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت بازسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و همچنین احداث و تکمیل خطوط 2و3 قطار شهری مشهد می باشد.

 

وی افزود:این اوراق جزو اوراق مشارکتی است که 50درصد آن سهم دولت است و سال قبل با پشتکار مدیریت شهری و حمایت نمایندگان مجلس این سهم به شهرداری مشهد اختصاص یافته و امیدواریم این تفاهنامه به تقویت زیر ساخت های توسعه شهری مشهد کمک کند. 

 

معاون اقتصادی شهرداری مشهد افزود:این معاونت اهدافی را که برای اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصادی شهری طراحی کرده بود خوشبختانه محقق کرد و رضایت کافی از این نمایشگاه وجود دارد.‌

 

شایان ذکراست نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری از ۱۲تا ۱۶ آذرماه درمحل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار