کد خبر: ۸۰۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 08 December 2019
عزت الله ضرغامی سخنران روز دانشجو در شهر یاسوج پشت برف محور شیراز به یاسوج به مانند برخی مسافران دیگر این محور ماند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از یاسوج از صبح امروز شاهد بارش برف در نقاط سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
برخی از رانندگان و مسافران در جاده شیراز به یاسوج در تماس تلفنی با خبرنگار فارس از وضعیت راهبندان در این محور گلایه داشتند چرا که کار بازگشایی به کندی صورت می گیرد.
به گزارش فارس قرار است امروز عزت الله ضرغامی رئیس پیشین سازمان صدا و سیما به مناسبت روز دانشجو در محافل دانشجویی شهر یاسوج حضور داشته باشد که بنا به گفته برخی از برگزار کنندگان وی نیز به مانند مسافران دیگر پشت برف جاده شیراز به یاسوج مانده است.
قرار است ضرغامی از ساعت 12 تا 2 در دانشگاه یاسوج و از ساعت 6 عصر در جمع دیگر دانشجویان در سالن جرجانی به مناسبت روز دانشجو حضور پیدا کند که به قرار معلوم احتمال لغو برنامه های وی در شهر یاسوج وجود دارد.
به گزارش فارس پس از سقوط هواپیمای تهران به یاسوج پروازهای روزانه فرودگاه یاسوج از هر روز هفته به هفته ای دو بار تقلیل یافت و به همین خاطر مهمانان استان برای حضور در مرکز استان با مشکل مواجه می شوند و دولت هم تدبیری برای رفع مشکل استان پس از حادثه سقوط نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار