فردا آسمان قم ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و برای سه‌شنبه نیز هوای قم ابری و در اواخر روز با افزایش ابر همراه خواهد بود. همچنین فردا نیز دمای هوا به ۱۵ درجه میرسد و در روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود دمای هوا به صفر و در بیشینیه به ۱۳ درجه برسد.
کد خبر: ۸۰۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۹ 08 December 2019

به گزارش تابناک قم، کارشناس هواشناسی قم گفت: برای عصر امروز بارش رگباری باران و برف در ارتفاعات قم پیش‌بینی می‌شود.

مرتضی صبوری با اشاره به وضعیت هوای امروز قم عنوان کرد: با ادامه فعالیت سامانه بارشی، برای عصر امروز بارش رگباری باران و برف در ارتفاعات قم پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی افزود: حوالی غروب نیز از بارندگی کاسته می‌شود و با کاهش ابر، سرعت وزش باد تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

وی تصریح کرد: فردا آسمان قم ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و برای سه‌شنبه نیز هوای قم ابری و در اواخر روز با افزایش ابر همراه خواهد بود.

صبوری بیان کرد: فردا نیز سرعت وزش باد به ۴۰ کیلومتر در ساعت و سه شنبه به ۳۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد، امروز بیشنیه دما ۱۳ درجه و فردا در سردرترین ساعات ۳ درجه سانتی گراد است.

وی ادامه داد: همچنین فردا نیز دمای هوا به ۱۵ درجه میرسد و در روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود دمای هوا به صفر و در بیشینیه به ۱۳ درجه برسد.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به میزان بارش در دو روز گذشته تا صبح امروز در قم عنوان کرد: در این مدت در ایستگاه شکوهیه در قم ۰.۴ میلی‌متر، جعفریه ۴.۸، جمکران ۰.۶، دستجرد ۱۵.۶، سلفچگان ۴.۷ ،کهک ۳.۶ و کوه سفید ۰.۲ میلی‌متر بارش ثبت شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار