رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۱۱۷ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین از داخل خودروی تیبای یک متهم و دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۳۹۴ کیلو و۵۲۴ گرم تریاک از آنها در روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 10 December 2019

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ محمد بخشنده در تشریح جزییات این خبر، گفت: با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ، فعالیت های مشکوکی را در حال انجام است، بررسی موضوع در اختیار تیم معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت عنوان کرد: تحقیقات ماموران معاونت عملیات این پلیس نشان از است داشت، متهم قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از استان جنوبی کشور تهیه و سپس به شهر تهران منتقل کند و در اختیار خرده فروشان قرار دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر محور های مواصلاتی و منتهی به غرب تهران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند و تعداد گشت های انتظامی را در محل های احتمالی حضور متهمان افزایش یافت.

وی با اشاره به گشت زنی هدفمند در این مناطق، افزود: سرانجام پس از چندین ساعت گشت زنی هدفمند خودرو تیبای متهم در بزرگراه فتح و حوالی تهرانسر مشاهده و بلافاصله تیم عملیات این پلیس دستور توقف خودرو را صادرکردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو مقدار ۱۱۷ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین جاساز شده کشف و متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دراین خصوص پرونده ای تشکیل و متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

کشف ۳۹۴ کیلو تریاک در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت همچنین در خبر دیگری از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۳۹۴ کیلو و۵۲۴ گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده اظهار داشت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد فردی در محدوده تهرانپارس قصد دارد محموله ای را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و سپس به فروش برساند که بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که سودا گران مرگ قصد دارند این محموله را در درون تعمیرگاه خودرویی مخفی کنند و به دنبال آن نشانی تعمیرگاه خودرو توسط ماموران شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد : نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان اخذ و مراقبت های ویژه پلیسی از تعمیرگاه مذکور استمرار داشت تا اینکه با مشخص شدن زمان جابه جایی محموله ، ماموران بامداد روز گذشته با انجام مراقبت های لازم موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه وانت پیکان حامل مواد مخدر در محل شدند.

بخشنده با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این رابطه تصریح کرد: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان ۳۹۴ کیلو و ۵۲۴ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی و کشف جزئیات پرونده هر ۳ متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار