سخنگوی کمسیون ویژه حمایت از تولید ملی با بیان اینکه امیدواریم دولت هرچه سریع‌تر خواسته به حق بازنشستگان را اجرایی کند، ادامه داد: بازنشستگان برای زندگی حداقلی خود با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می‌کنند و همسان سازی حقوق یکی از اصلی ترین مطالبات است.
کد خبر: ۸۰۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 10 December 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت همسازی حقوق بازنشستگان، گفت: از آنجایی که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی این قشر است، در بودجه سال 99 باید اعتبارات لازم برای تحقق این امر پیش بینی شود زیرا با توجه به تورم 40 درصدی، حقوق فعلی این قشر کفاف زندگی آنها را نمی دهد.

نماینده مردم مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش‌بینی 6هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در لایحه بودجه سال 99 نمی تواند تاثیر چندانی بر افزایش حقوق بازنشستگان داشته باشد، اظهار کرد: اگرچه دولت با محدودیت منابع روبه رو است اما باید اعتبارات موردنیاز برای همسان سازی حقوق بازنشستگان را افزایش دهد زیرا ارتقا معیشت بازنشستگان در گرو افزایش حقوق آنها است.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت هرچه سریع‌تر خواسته به حق بازنشستگان را اجرایی کند، ادامه داد: بازنشستگان برای زندگی حداقلی خود با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می‌کنند و همسان سازی حقوق یکی از اصلی ترین مطالبات است.

سخنگوی کیمسیون ویژه حمایت از تولید ملی با اشاره به قانون برنامه ششم، گفت: براساس این ماده، دولت مکلف است در طول اجرای برنامه ششم توسعه، بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را بپردازد و سازمان تامین اجتماعی نیز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را در طول اجرای این قانون به میزان 80 درصد حقوق شاغلان افزایش دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار