با توجه به برودت هوا و با هدف اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری های فصلی تمامی مدارس و قسمت آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان فردا و پس فردا تعطیل هستند .
کد خبر: ۸۰۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ 10 December 2019

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان با توجه به برودت هوا و در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری های فصلی ، مراکز پیش دبستانی ، تمامی مقاطع تحصیلی و آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجی دارای مجوز از آموزش و پرورش در سطح استان فردا چهارشنبه 20 آذر در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می شود.

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد : با عنایت به تصمیمات اتخاذ شده در استان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفولانزا و نیز تعطیلی کلیه مقاطع  دبیرستانی در سطح استان لذا قسمت آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای  در کارگاه های ثابت و سیار و همچنین آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان نیز در  روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۰ و۲۱ آذرماه   تعطیل اعلام می گردد.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هم از تعطیلی مهدهای کودک در تمامی مناطق استان ( فردا ) چهارشنبه 20 آذر ماه به همین علت خبر داد . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار