مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:
مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش از افتتاح فاز یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود تا دهه فجر امسال خبر داد و گفت: پیمانکار می‌بایست عقب‌ماندگی خود را جبران کند.
کد خبر: ۸۰۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 12 December 2019

فاز یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود یکی از طرح‌های مهم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شود، ابراز داشت: کلنگ این طرح سال ۸۸ بر زمین خورد اما به دلیل مشکلات اعتباری مسکوت ماند لذا در سفر سال گذشته به شاهرود مشکلات اجرایی و قراردادی آن رفع و در سفر امروز نیز مقرر شد فاز یک آن حداکثر تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه طرح نسبتا پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما می‌بایست عقب‌ماندگی خود را جبران کند، افزود: فاز یک این پروژه باید طبق قرار امسال با پنج هزار جایگاه، زمین چمن، تأسیسات کامل و رختکن دو تیم به بهره‌برداری می‌رسد و برای فاز دوم ساخت ۱۰ هزار سکوی باقی مانده جزو تعهدات این شرکت است.

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز یک

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش بابیان اینکه همه تلاش بر این اصل خواهد بود که بد قولی صورت نگیرد، ابراز داشت: طی جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان و فرماندار شاهرود با برنامه‌ریزی که صورت گرفت قول پیمانکار و تعهدی که مشاور در این جمع دادند حتما در دهه فجر افتتاح می‌شود.

کریمی بابیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان تاکنون برای فاز یک این طرح هزینه شده و هشت میلیارد تومان دیگر تامین اعتبار و تخصیص خواهد یافت، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای سکوهای باقی‌مانده نیز ۳۰ میلیارد برآورد می‌شود که در سال‌های آینده باید تامین شود لذا تنها مشکل موجود بحث اجرایی است و نگران شرایط آب و هوایی هستیم که امیدواریم مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به شرایط استثنایی شاهرود با عنایت به شرایط جمعیتی و ظرفیت‌های ورزشی شاخص آن، گفت: این شرایط باعث شد تا برای این منطقه استادیوم ۱۵ هزار نفری پیش‌بینی شود و هم اکنون نیز نصب سکو تا هفت هزار نفر آماده است اما چیزی که شرکت تعهد دارد پنج هزار سکو است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار