مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت:با هدف معرفی و حمایت از آثار هنرمندان کانون، نمایشگاه عکس مربی هنری کانون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۰۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 12 December 2019

نمایشگاه عکس مربی هنری کانون پرورش فکری استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: نمایشگاه عکس اسما اصغری، مربی هنری مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان سنقر، در روز پنج‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸ با حضور رئیس انجمن عکاسان استان کرمانشاه در محل گالری کانون در شهر کرمانشاه افتتاح می‌شود.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه عکس با موضوع حضور زن در اجتماع و فرهنگ که حاصل عکس‌های برگزیده اسما اصغری، عکاس و مربی هنری مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهرستان سنقر استان کرمانشاه است، در روز پنج‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۳۹۸ با حضور مدیرکل، کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه افتتاح می شود.

فتاحی در پایان به افتخار آفرینی‌های اسما اصغری در جشنواره‌های ملی و بین المللی اشاره کرد و بیان کرد: این مربی هنرمند کانون استان کرمانشاه، افتخارات متعدد ملی و بین المللی را در کارنامه خود دارد به طوری که با برگزیده شدن در چندین جشنواره ملی و بین المللی عکس یکی از شاخص‌های این حوزه به حساب می‌آید.


وی درپایان تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز و در محل گالری مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش کانون پرورش فکری کرمانشاه، واقع در سه راه ۲۲ بهمن، برپا است و علیرضا قمری رییس انجمن عکاسان استان کرمانشاه نیز به عنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار