استاندار تهران روز پنجشنبه در سفر یک‌روزه به شهرستان پیشوا، با خانواده شهید حصاری، از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۸۰۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 14 December 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی در دیدار با پدر شهید محمدحسن حصاری با تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم شهدا گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم انقلاب است که ثمره زندگی خود را در راه اعتلای اسلام فدا کردند.
وی افزود: مسئولان موظفند تا با خدمت رسانی به مردم، مسیر شهدا را ادامه داده و از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کنند.
وی سرکشی از خانواده شهدا را وظیفه مسئولان دانست و افزود: شهیدان با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مبارزه حق علیه باطل گذاشتند و امروز مسئولان موظفند تا ضمن سرکشی از خانواده آنان، قدردان ایثار و از خودگذشتگی شهدا باشند.
محسنی بندپی گفت: هر چند که خانواده شهدا هیچ‌گاه درخواست شخصی از مسئولان ندارند و همواره به فکر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ولی این وظیفه مسئولان است که با حضور مداوم در خانه شهدا، ضمن سرکشی از وضعیت آنان، در صدد رفع مشکلات این قشر عظیم و سرافراز ایران اسلامی باشند.
شهید محمدحسن حصاری در سال ۱۳۳۷  درشهرستان پیشوا دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۶۱ و در حالی که تنها ۲۳ سال داشت، در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استاندار تهران در سفر یک‌روزه به شهرستان پیشوا، ضمن شرکت در جلسه شورای اداری، دو پروژه کشاورزی را افتتاح کرد.
عملیات اجرایی انتقال آب سد ماملو به شهرستان پیشوا، با حضور استاندار تهران آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار