رپورتاژ آگهی
خرید و سفارش گل، کار خیلی راحتی نیست زیرا گل یک کالای لوکس، بسیار حساس و حاوی پیام و احساس شماست. هنگامی که شما برای شخصی، گل ارسال می کنید همراه آن احساس شما نیز منتقل می شود و باید مراقب باشید تا این کار به درستی انجام شود. استفاده از گل های بی کیفیت، پلاسیده با طراحی و بسته بندی معمولی باعث از بین رفتن اثر هدیه شما می شود؛ به علاوه حساسیت خاص گل به گرما و نحوه بسته بندی در ارسال، از آن دسته مسائلی است که اکثر گل فروشی ها در آن تخصص لازم را ندارند.
کد خبر: ۸۰۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 15 December 2019

معتبرترین گل فروشی آنلاین تهران را بشناسید

خرید و سفارش گل، کار خیلی راحتی نیست زیرا گل یک کالای لوکس، بسیار حساس و حاوی پیام و احساس شماست. هنگامی که شما برای شخصی، گل ارسال می کنید همراه آن احساس شما نیز منتقل می شود و باید مراقب باشید تا این کار به درستی انجام شود. استفاده از گل های بی کیفیت، پلاسیده با طراحی و بسته بندی معمولی باعث از بین رفتن اثر هدیه شما می شود؛ به علاوه حساسیت خاص گل به گرما و نحوه بسته بندی در ارسال، از آن دسته مسائلی است که اکثر گل فروشی ها در آن تخصص لازم را ندارند.

خرید از یک گل فروشی معتبر تاثیر بسزایی در خرید شما دارد. گل های پلاسیده و کبود شده نه تنها زیبایی خود را از دست داده اند بلکه فقط چند روز عمر می کنند، از این رو صرفا پولتان را دور ریخته اید. به همین منظور، بایستی گل فروشی مناسبی را برای خرید اینترنتی گل انتخاب کنید و بهتر است معتبرترین گل فروشی آنلاین تهران را بشناسید؟

گل فروشی آنلاین گل گیفت

گل گیفت این افتخار را دارد که سفارش آنلاین گل شما را با بالاترین کیفیت و سرعت در سراسر جهان درب منزل عزیزانتان تحویل دهد. عشق، زیبایی و طراوت را با ارسال گل و هدیه توسط معتبرترین گل فروشی آنلاین ایران، تجربه کنید.

 ما کیفیت و تازگی گل های انتخابی شما را ضمانت می کنیم. هر سفارش گل بعد از کنترل کیفیت توسط تیم کارشناسان گل گیفت برای عزیزان شما ارسال می شود. انتخاب آسان، ارسال سریع و به موقع، ضمانت بهترین قیمت و تضمین کیفیت، اصولی است که ما از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد. گل گیفت با داشتن مراکز توزیع در بیشتر شهرهای ایران، امکان تحویل کالا در همان روز ثبت سفارش را فراهم کرده است.

 معتبرترین گل فروشی آنلاین تهران را بشناسید

سعی ما در گل فروشی آنلاین گل گیفت بر این است تا جای ممکن سرویس ‌هایی ارائه کنیم تا افراد با سلیقه ‌های مختلف را برای خرید گل، راضی نگه داریم. مجموعه ما با گستره ‌ای از محصولات متنوع برای تمام مناسبت ها، با استفاده از زیباترین و باکیفیت ترین گل ها و خاص ترین طراحی ها و بسته بندی های لوکس،  تجربه‌ ی لذت ‌بخش یک خرید اینترنتی گل را برای مشتریان خود تداعی می‌کند. ما در راستای راحتی کاربران و افزایش رضایت‌ مندی آن ها اقدام به راه اندازی فروش اینترنتی گل و ارائه خدمات کامل بر بستر وب‌ سایت و اپلیکیشن نموده ایم تا کاربران بتوانند در هر لحظه نیازهای خود را از جمله ثبت و پیگیری سفارشات، دسترسی به حساب کاربری، دریافت و مشاهده پیام‌ های تشکر، بهره ‌مندی از مقالات و بلاگ عمومی و تخصصی گل و گیاه و همچنین استفاده از خدمات پشتیبانی راحت‌ تر در هر لحظه از شبانه روز بهره ‌مند شوند.

خرید اینترنتی گل

شما هموطنان عزیز می توانید انواع متنوعی از باکس گل، دسته گل و ... را به صورت آنلاین در سایت و یا اپلیکیشن ما سفارش داده و به آسانی و سریع تحویل بگیرید. کافی است وارد سایت شده گلی را که متناسب با سلیقه شما و مناسبت مورد نظرتان است، پيدا کنيد. سپس در سایت گل گیفت ثبت نام کنید و ایمیل خود را وارد نمایید تا بتوانید وارد قسمت بعد شوید، بعد از ورود، محصولات دیگری به شما پیشنهاد می شود که می توانید به عنوان هدیه در کنار دسته گل برای عزیزانتان ارسال کنید.

این محصولات شامل شکلات، کیک، عروسک، بادکنک و کارت هدیه بانکی می باشند. بعد از آن نام و نشانی دقیق دریافت کننده گل و هدایا و زمان تحویل سفارش را ثبت نموده و در مرحله بعد کارت پستال خود را با متن و تمپلیت مورد نظر انتخاب می کنید و در نهایت پرداخت خود را انجام می دهید. بعد از اتمام مراحل، گل فروشی آنلاین گل گیفت، سریعا اقدام به انجام سفارش شما می نماید.

اپلیکیشن گل گیفت

این مجموعه با راه اندازی فروش اینترنتی خود با طراحی اپلیکیشن بر بستر اندروید و آی‌اواس در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۵ به عنوان اولین اپلیکیشن ارسال گل و هدیه در کشور توانست با ایجاد امکانات بسیار زیاد از جمله پرداخت دلاری و ریالی درون اپلیکیشنی تعداد کاربران خود را به صورت چشم‌گیری افزایش دهد. از جمله ویژگی ها و مزایای اپلیکیشن گل گیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امكان پرداخت با تمامی كارت ‌هاى دنیا
  • كارت پستال مهر و موم شده رایگان
  • دریافت پیام تشكر از گیرنده
  • اطلاع لحظه ‌اى از وضعیت سفارش
  • امكان انتخاب ارسال سورپرایز
  • امكان ارسال رایگان
  • و ده‌ها امكان دیگر

محصولات گل فروشی گل گیفت

در این مجموعه سعی شده، تمام نیازهای مشتریان به بهترین شکل تامین شود، از جمله محصولات گل گیفت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع دسته گل در طرح های مختلف
  • انواع باکس گل شیشه ای (طلقی)، باکس گل چوبی، باکس گل چرمی، باکس گل جیر، هارد باکس، باکس گل به صورت حروف، باکس گل به همراه هدایایی چون عروسک، شکلات، کیک، دستبند طلا و کارت های هدیه ی بانکی
  • سبد گل
  • گیاهان آپارتمانی

همچنین ما برای مناسب های خاص جهت انتخاب راحت تر شما محصولاتی را طراحی کرده ایم از جمله:

  • گل و هدایا مناسب شب یلدا
  • گل و هدایای زیبا جهت ارسال به خارج از کشور برای کریسمس
  • باکس های گل رز هلندی برای ولنتاین و ...

معتبرترین گل فروشی آنلاین تهران را بشناسید

مزایای خرید اینترنتی گل از گل گیفت

  • ارسال گل در همان روز و در کوتاه ترین زمان سفارش حتی به خارج از کشور
  • ارسال گل با بالاترین کیفیت به همراه هدایایی چون شکلات، عروسک، کارت تبریک و ...
  • امکان پرداخت ریالی و یا دلاری با کارت‌ های بین‌المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت
  • ارسال با کیفیت ترین و با طراوت ترین گل ها از گلخانه و یا باغ گل در شهری که شما انتخاب کرده اید به همراه طراحی خاص توسط تیم گل آرایی با هنر و سلیقه عالی
ارسال گل به ایران

هدیه دادن به عزیزانی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند و از ما دور هستند، کار مشکلی است. ممکن است بخواهید برای مناسبتی به عزیزی که از شما دور است ابراز احساس کنید و پیام تبریک، همدردی و تسلیت و ... خود را به او برسانید و یا حتی بخواهید بدون مناسبت دوستتان را خوشحال کنید، اما به دلیل مسافت از این کار منصرف می شوید. بسیار روشن است که عشق و محبت چنان اثر مثبتی در افراد دارد که با کوچکترین بهانه و حتی بی بهانه باید در شاد کردن اطرافیان مان تلاش کنیم. هیچ چیز به اندازه‌ ی چند شاخه گل خوشبو، نمی تواند حس خوب عشق و دوست داشتن را از این مسافت دور، منتقل کند.

ما برای شما این کار را بسیار آسان کرده ایم، کافی است وارد سایت ما شوید و یا از طریق اپلیکیشن گل گیفت به صورت آنلاین، گل مورد نظر و هدایای موجود در سایت ما را انتخاب کرده و سفارش دهید. گل فروشی آنلاین ما با دارا بودن شبکه عظیم گل فروشی در سراسر ایران، خرید انواع گل طبیعی با بالاترین کیفیت و ارسال گل به ایران و همچنین ارسال هدیه در اکثر نقاط کشور در هر تاریخی را در کمترین زمان ممکن، برای شما فراهم کرده است.

ما امکان ارسال گل برای همین امروز را نیز فراهم کرده ایم تا هیچ مناسبتی را به علت فراموش کردن آن، مسافت زیاد و کمبود زمان از دست ندهید. با ارسال یک دسته گل یا باکس گل، همراه با یک کارت تبریک با متن مخصوص شما، درب منزل یا محل کار عزیزانتان که از شما دور هستند، می توانید احساس خوبی را در دل آن ها ایجاد کنید و لبخند را برلب هایشان بنشانید.

معتبرترین گل فروشی آنلاین تهران را بشناسید

ارسال گل بین الملل

امروزه به دلیل مهاجرت های بسیار، معمولا تعدادی از دوستان و بستگان شما در خارج از کشور زندگی می کنند. قبلا ارتباط با بستگان در کشورهای دیگر، تنها از طریق تماس تلفنی، نامه و یا ایمیل بود، در صورتیکه امروزه با اپلیکیشن های موجود، می توان تماس تصویری برقرار کرد و علاوه بر شنیدن صدای آن ها، تصویرشان را هم دید.

اما با این حال احساس دلتنگی شما برطرف نمی شود و شاید نتوانید حس درونی خود را به آن ها منتقل کنید. برای مثال هر سال برای تولد عزیزانتان به دیدارشان می رفتید، آن ها را در آغوش می گرفتید، گل و یا هدیه ای هر چند کوچک به آن ها می دادید و احساس محبت خود را به عزیزانتان منتقل می کردید اما با دور شدنشان از شما، این کار برایتان بسیار مشکل شده است. بالعکس آن ها نیز حتما این حس را نسبت به شما دارند. هیچ زبانی رساتر و دلنشین تر از زبان گل ها برای پیام رسانی در جهان وجود ندارد.

گل گیفت این کار را برای شما ساده کرده است. ما با راه اندازی شعب طراحی و ارسال خود به صورت مستقیم و غیر مستقیم، امکان ارسال گل و هدایای شما را به بیش از ۱۲ کشور از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان، امارات، ترکیه، روسیه، آلمان، فرانسه، اتریش، سوئد و چندین کشور دیگر، فراهم کرده ایم. شما می توانید صرفا با چند کلیک ساده در سایت یا اپلیکیشن ما از خدمات ارسال گل و هدایا به درب منزل یا محل کار دوستانتان در سراسر دنیا با بالاترین کیفیت و بهترین طراحی، بهره مند شوید و احساسات خود را به فرد مورد نظر در خارج از ایران منتقل کنید.

 همچنین مجموعه ما امکان پرداخت ریالی و دلاری را برای هم وطنان داخل و خارج از کشور فراهم کرده است. گل فروشی آنلاین گل گیفت با تاسیس واحد کنترل کیفیت، خود را به تنها مجموعه‌ ای مبدل ساخت که کلیه سفارشات خود را در سراسر دنیا با ضمانت کامل از لحاظ ارسال، کیفیت و تازگی گل‌ ها انجام می ‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار