آخرین ایستگاه جشنواره سینمای مستند امسال، با ۴جایزه مهم برای ستاره‌های هاکی ایران به پایان رسید.
کد خبر: ۸۰۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 17 December 2019

به گزارش تابناک تهران، شب گذشته، فیلم بلند«جایی برای فرشته‌ها نیست» در اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره فیلم بین المللی «حقیقت»، عنوان چهار جایزه مهم این جشنواره را از آنِ خود کرد.

جایزه ویژه هیات داوران بخش بین الملل برای «بهترین کارگردانی»، جایزه«بهترین موسیقی» از نگاه هیات داوران و «بهترین فیلم هنر و تجربه» در حالی به «جایی برای فرشته‌ها نیست» تعلق گرفت که اعلام شد این فیلم، بیشترین رای تماشاگران را هم به خود اختصاص داده و جایزه «بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران» نیز، نصیب «جایی برای فرشته‌ها نیست» شد.

این فیلم پیش از این کاندید پنج جایزه اصلی در پنج رشته «بهترین کارگردانی»، «بهترین فیلمبرداری»، «بهترین تدوین»، «بهترین صدا» و «بهترین موسیقی» در جشنواره حقیقت امسال شده بود.

فيلم پرماجراى «جایی برای فرشته‌ها نیست»، آخرین ساخته «سام كلانترى»، مستندساز ايرانى است كه داستانى عجيب و دیدنی را از مسیر سخت زندگی حرفه‎ای اعضای تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران به تصوير مى كشد. تهیه‌کنندگی این کار به عهده «محمدشکیبانیا» و «محسن شاه‌محمد میراب» بوده است.

«جایی برای فرشته‌ها نیست»، هفته گذشته در رقابتی نفس گیر به بخش مسابقه بین الملل جشنواره حقیقت امسال رسید و از بين ٨٣ فيلم بلند، براى بخش ملى و سپس از ميان ٢٠ مستند بلند براى شركت در مسابقه بين الملل جشنواره فيلم مستند امسال انتخاب شد.
رقيبان خارجى اين فيلم، هشت مستند بلند از كشورهاى مختلف دنيا، بودند.

ساير عوامل این فیلم عبارتند از: تدوينگر:«هايده صفيارى»، آهنگساز:«حبيب خزايى فر»، مدیر‌فیلمبرداری: رضا‌تیموری، طراحی و ترکیب‌صدا: انسیه‌ ملکی، صدابردار: شاهین پورداداشی، مدیر‌فنی پس‌تولید: اوژن سید اشرفی، مدیر‌تولید: محسن مرادی، مدير رسانه: فرنوش آباء، عکاس: حسن کمالی و طراح پوستر: مهدی آگاه‌منش.

اين فيلم محصول مشترک موسسه فرهنگی‌هنری تنجرین و مرکز‌گسترش سینمای مستند و تجربی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار