جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان 20 میلیارد ریالی از چنگال آدم ربایان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷ 18 December 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار سرتیپ دوم احمد طاهری گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی ساعت 20:45 دقیقه بیست و هفتم آبان ماه سال جاری و ربوده شدن جوانی 38 ساله در یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فرد ربوده شده که جوانی 38 ساله است به همراه برادرش در داخل روستا به صورت پیاده در حال تردد بوده که 4 سرنشین مسلح با یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ با تهدید وی را سوار خودرو کرده و از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه این ماجرا گروگانگیران با خانواده فرد ربوده شده تماس گرفتند و برای رهایی وی 20 میلیارد ریال بدهی خود را مطالبه کرده اند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد گروگان گرفته شده، تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری آدم ربایان که همواره محل اختفای خود را در شهرهای همجوار تغییر می دادند، ادامه داشت تا اینکه سرانجام محل نگهداری فرد ربوده شده در باغات شهرستان "بمپور" شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر با دریافت نیابت قضائی، محل نگهداری فرد ربوده شده را محاصره کردند و سرانجام آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، مجبور به متواری شدن از محل شدند و فرد ربوده شده را صحیح و سالم رها کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری آدم ربایان خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.#

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار