مدیر ناحیه ۲ آبفای منطقه ۶ شهرری گفت: یکهزار و ۵۷۰ متر شبکه فاضلاب تحت پوشش این ناحیه با اجرای عملیات عمرانی توسعه یافت و نوسازی شد.
کد خبر: ۸۰۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 23 December 2019

به گزارش تابناک تهران، محمد کاظم عقا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با انجام این طرح عمرانی علاوه بر استانداردسازی خطوط جمع آوری فاضلاب شهری و پیشگیری از بروز حوادث شبکه، مشکل ۳۹۲ مشترک در مجتمع کاج (کوی پلیس) نازی آباد برطرف شده و از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند شدند.

وی افزود: این مجتمع در خیابان اکبر مشهدی نازی آباد سال‌های متمادی به دلیل داشتن شبکه جمع آوری فاضلاب قدیمی و محلی از نوع سیمانی با برخی مشکلات در جمع آوری فاضلاب مواجه بوده است.

این مسئول فرسودگی و گرفتگی خطوط فاضلاب و همچنین اتصال غیر استاندارد به شبکه اصلی را از مشکلات عنوان و خاطرنشان کرد: معضلات این منطقه افزون بر اینکه امکان بهره برداری اصولی از شبکه جمع آوری فاضلاب را با محدودیت‌هایی مواجه و ارائه خدمات مورد نیاز به ساکنین و مشترکان را نیز مشکل دچار مشکل کرده بود.

مدیر ناحیه ۲ آبفای منطقه ۶-شهرری ادامه داد: با توجه به معضلات در حوزه فاضلاب منطقه جنوب پایتخت، عملیات توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب این مجتمع در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.  

وی اضافه کرد: این عملیات عمرانی و طرح توسعه ی شبکه فاضلاب با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از بودجه جاری شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶  شهرری اجرا شد.

ناحیه ۲ آبفای منطقه ۶ شهرری به ۴۳ هزار مشترک آب و ۴۱ هزار مشترک فاضلاب در مناطق ۱۶ و ۱۹شهرداری تهران آبرسانی و خدمات رسانی می کند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار