استاندار تهران گفت: صنایع کوچک نیز باید به مانند صنایع بزرگ که از تسهیلات آیین‌نامه بند یک تبصره ١٨ مربوط به چک‌های برگشتی که به موجب آن از چک های برگشتی روسای کارخانه‌های بزرگ برای دریافت تسهیلات چشم پوشی می شود برخوردار شوند.
کد خبر: ۸۰۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 24 December 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در هشتمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران، افزود: آیین‌نامه بند یک تبصره ١٨ باید در شورای تأمین بررسی و اصلاح شود تا صنایع کوچک نیز مشمول این آیین نامه قرار بگیرند و بتوانند از تسهیلات بانک مرکزی بهره‌مند شوند.

وی در خصوص تسهیلات مشاغل خانگی نیز گفت: امسال دو هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی در سطح کشور در نظر گرفته شد که سهم استان تهران از این میزان هشت میلیارد تومان است که نسبت به سال‌های قبل کاهش محسوسی یافته است.

محسنی بندپی ادامه داد: در سه سال گذشته ۴٨ میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی استان تهران در نظر گرفته شده بود که از این میزان ۴٣ میلیارد تومان آن تخصیص داده شد. 

وی با بیان اینکه بانک مرکزی علت کاهش تسهیلات مشاغل خانگی را افزایش وام ازدواج به 30 میلیون تومان و اختصاص اعتبار برای مناطق سیل زده عنوان کرده است، تصریح کرد: برای افزایش بودجه مشاغل خانگی در سال آینده پیگیری هستیم و قول هایی در خصوص افزایش اعتبار از سوی بانک مرکزی به ما داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار