کد خبر: ۸۰۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 27 December 2019

کریسمَس یا نوئل جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامی‌داشت زادروز عیسی مسیح برگزار می‌شود. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک روم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز ۲۵ دسامبر جشن گرفته و بسیاری آن را در شامگاه ۲۴ دسامبر نیز برگزار می‌کنند. اعضای بیشتر کلیسا‌های ارتودوکس در سراسر دنیا نیز روز بیست و پنجم دسامبر را به عنوان میلاد مسیح جشن می‌گیرند. سلبریتی‌ها و چهره‌های سیاسی و هنری مسیحی نیز کریسمس را جشن گرفتند؛ از هیلاری و بیل کلینتون گرفته تا کیم‌کارداشیان. با ما همراه باشید.

۱. هیلاری کلینتون و انتشار عکس کریسمس ۲۰۰۰

عکس های کریسمسی سلبریتی‌های مشهور

هیلاری کلینتون عکس قدیمی از کریسمس را در فیسبوک منتشر کرد. او در این عکس در کنار همسرش بیل کلینتون به‌چشم‌میخورد. تاریخ این‌عکس به سال ۲۰۰۰ میلادی و زمانی که بیل کلینتون رئیس‌جمهور آمریکا بود، بازمی‌گردد. در این عکس قدیمی هنوز گَرد پیری بر چهره هیلاری ۷۲ ساله نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا ننشسته است و کلینتون نیز در لباسی سیاه و با چهره‌ای جوانتر دیده‌می شود. هیلاری زیر این عکس عید میلاد مسیح را به همه تبریک گفته‌است.

۲. غافلگیری ادل با کاهش وزن در کنار بابانوئل

عکس های کریسمسی سلبریتی‌های مشهور

ادل هم عکس‌های جشن کریسمس را در اینستاگرام با میلیون‌ها فالوئرش به اشتراک گذاشت. این عکس‌ها خواننده ۳۱ ساله در کاهش وزنی باورنکردنی نشان می‌دهند. ادل بعد از جدایی از همسرش ۲۰ کیلوگرم وزن کم‌کرد.

عکس های کریسمسی سلبریتی‌های مشهور

او وهمسر سابقش سیمون کونیکی پس از پنج سال رابطه و سه سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. آن دو یک پسر پنج ساله به نام آنجلو دارند. ادل در عکس‌های سیاه و سفید کریسمس به سبک ستاره‌های هالیوود دهه پنجاه قرن بیستم لباس پوشیده‌است.

۳. دورهمی کایلی جنر و دوستان در لس‌آنجلس

عکس های کریسمسی سلبریتی‌های مشهور

کایلی جنر، ستاره رئالیتی شو و خواهر کوچک کیم‌کارداشیان شب عید میلاد مسیح را همراه دوستانش در خانه‌ای در لس‌آنجلس سپری کرد. بنا به گزارش روزنامه دیلی‌میل انگلستان، این میلیاردر ۲۲ ساله، همراه دوستانش سوفیا ریچی، ویکتوریا ولوری، استاسی کارنیکولوا و یورس بالمر در این عکس دیده می‌شوند. آن‌ها لباس‌های سفید و قرمز بابانوئل پوشیده‌اند. عکس آن‌ها با استقبال کاربران فضای مجازی روبرو شد.

عکس های کریسمسی سلبریتی‌های مشهور

کایلی جنر عکس‌هایی از شیرینی کریسمس که خودش پخته بود را نیز منتشر کرد.

۴. دختر دیوید بکهام در کنار بابانوئل

عکس های کریسمسی سلبریتی‌های مشهور

ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام هم عکس‌هایی از بچه‌هایش در کریسمس را منتشر کرد. خانواده آن‌ها در لندن میزبان بابانوئل بود. هاربر هشت ساله در کنار بابانوئل عکس یادگاری گرفت. بروکلین و کلوز هم در عکس‌های منتشر شده در حال باز کردن هدایای کریسمس هستند، ویکتوریا برای بچه‌هایش به مناسبت کریسمس بیسکوئیت زنجبیلی درست کرده و آن را با تکه‌های شکلات تزئین کرده بود.

۵. کیم کارداشیان در نیویورک

عکس های کریسمسی سلبریتی‌های مشهور

کیم کارداشیان یکی دیگر از ستاره‌های رئالتی شو نیز در شب کریسمس از خانه اش در کالیفرنیا به نیویورک رفته بود تا در مراسم آهنگ جدید همسرش حاضر شود. عکس‌هایی از کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست را در حال خروج از مرکز لینکلن و پس از رونمایی از آهنگ جدید به نام Opera Mary می‌بینید. کانیه وست ۴۲ ساله لباس سیاه پوشیده بود و دو فرزندشان نورث و سانت لباس‌های سفید به تن داشتند.

۶. مگان مارکل و پرنس هری و تعطیلات در تورنتو

عکس های کریسمسی سلبریتی‌های مشهور

همزمان با عید میلاد مسیح (ع) کاخ کینگستون کارت تبریک جدیدی از پرنس هری منتشر کرده، در این عکس او همراه همسرش مگان مارگل و فرزندشان آرچی دیده می‌شود. نکته قابل توجه آرچی است که چهره اش بیش از پدر و مادر که در پشت او نشسته‌اند، توجهات را جلب می‌کند. مگان و همسرش هری تعطیلات خود را در تورنتو کانادا سپری می‌کنند.

۷. سام اصغری و برتنی اسپیرز در کنار درخت کریسمس

عکس های کریسمسی سلبریتی‌های مشهور

خواننده آمریکایی برتنی اسپیرز در خانه‌اش همراه دوست ایرانی‌اش سام اصغری دیده‌می‌شود. برتنی ۳۹ ساله با اصغری ۲۵ ساله شب کریسمس را در کنار درختی زیبا جشن گرفتند.

نانسی عجرم و بابانوئل

عکس های کریسمسی سلبریتی‌های مشهور

نانسی عجرم خواننده محبوب لبنانی که به عنوان با نفوذترین هنرمند جهان عرب نیز شناخته می‌شود با انتشار عکسی از خود در کنار بابانوئل، کریسمس را به همه تبریک گفت و به استقبال سال نو میلادی رفت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار