سخنگوی اورژانس استان فارس گفت: وقوع سه سانحه رانندگی در جاده‌های استان فارس سه نفر را به کام مرگ کشاند و ۱۵ تن را مجروح کرد.
کد خبر: ۸۰۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 27 December 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حسن همتی مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان فارس اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد واژگونی پژو پارس در شیراز بلوار خلیج فارس از سمت گل سرخ به سمت پل فسا, ۳ نفر در دم جان باختند و یک مصدوم نیز پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه به بیمارستان انتقال یافت.

او افزود: همچنین در حادثه دیگری در کمربندی لاین مخالف پزشکی قانونی شیراز، تصادف واژگونی دو پراید به سامانه ۱۱۵ اورژانس فارس اعلام شد که ۶ نفر در این حادثه زخمی و همگی به مرکز درمانی اعزام شدند.

همتی ادامه داد: در سومین حادثه که در محور فیروزآباد-میمند (دوراهی امیر سالار) رخ داد بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید ۸ تن مجروح شدند که ۷ مصدوم به درمانگاه میمند انتقال داده شد و یک زخمی نیز در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفت.

سخنگوی اورژانس استان فارس گفت: برای امدادرسانی به زخمی‌های این حادثه تعداد ۷ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.

همتی توصیه کرد: اجرای اصول راهنمایی و رانندگی و از جمله رعایت فاصله ایمنی با اتومبیل جلویی از مهم‌ترین نکات برای جلوگیری از وقوع حوادث است.

علت این سوانح رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار