فرمانده سپاه لامرد گفت: بابیان اینکه گام دوم انقلاب بسیار سرنوشت‌ساز است گفت: مردم مواظب باشید که اگر خوابمان ببرد با لگد دشمن بیدار خواهیم شد و اگر روزی دشمن، دشمنی نکرد باید به آن شک کرد.
کد خبر: ۸۱۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 05 January 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: سرهنگ سید محمود جعفری در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط پایگاه خاتم انبیاء لامرد در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد اظهار داشت: خدا را شکر که دشمنان ما احمق هستند و یقین داریم که حضرت آقا هرچه می‌گویند اتفاق می‌افتد و این بی‌دلیل نیست.

وی بابیان اینکه شهدا همیشه به‌موقع به دادمان می‌رسند افزود: در آن موقع که خیلی‌ها دل‌هایشان می‌لرزید، یادتان هست که تشییع مراسم پیکر شهدای غواص و شهید حججی چه وحدتی در کشور ایجاد کرد.

فرمانده سپاه لامرد گفت: وجود و شهادت سپهبد سلیمانی هر دو حیات طیبه بود و ما انتقام می‌گیریم اما عجله نداریم و این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم کجا و چگونه انتقام بگیریم و صبح آن روز مردم خبرهای خوشی خواهد شنید.

سرهنگ جعفری بیان داشت: با این اقدام آمریکا، 10 سال زودتر اسرائیل از صفحه روزگار محو و نابود خواهد شد و مأموریت حاج قاسم تمام نشده و این کشتی باعظمت تمام حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: خدمات حاج قاسم فراتر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم و در سن 24 سالگی فرمانده گردان و تیپ بوده است و باید خیلی زمان ببرد تا این شهید والامقام را بیشتر بشناسیم.

فرمانده سپاه لامرد در خصوص فرمانده جدید سپاه قدس نیز بیان داشت: هر جا که حاج قاسم بوده است، سردار قاآنی نیز حضورداشته و خوب فراگرفته است.

وی بابیان اینکه گام دوم انقلاب بسیار سرنوشت‌ساز است گفت: مردم مواظب باشید که اگر خوابمان ببرد با لگد دشمن بیدار خواهیم شد و اگر روزی دشمن، دشمنی نکرد باید به آن شک کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار