رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پاوه گفت: نونهالان مهد کودک گل های زندگی از بخش کودک کتابخانه عمومی وحدت شهرستان پاوه بازدید کردند.
کد خبر: ۸۱۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 06 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  رحمت محمدی اظهار کرد: به منظور علاقه مند کردن کودکان و نونهالان به کتاب و کتابخوانی ۱۵۰ نفر از بچه های مهد کودک و پیش دبستانی گلهای زندگی همراه با مربیان خود مهمان کتابخانه عمومی وحدت پاوه بودند.


وی در ادامه بیان داشت: در این بازدید، نونهالان و مربیان مهد کودک گلهای زندگی از کتابخانه عمومی شهرستان بازدید کردند و کتابداران و مربیان برای کودکان توضیحاتی درباره کتابخانه و منابع آن و همچنین بخش های مختلف کتابخانه و خدمات آن ارائه دادند.همچنین برگزاری برنامه هایی متنوع مانند قصه خوانی، کاردستی، نقاشی و شعر خوانی موجب شد کودکان ساعات متفاوتی را سپری کنند.


محمدی در پایان تاکید کرد: بازدید کودکان از بخش کودک کتابخانه های عمومی، گامی مؤثر در پیشبرد اهداف متعالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حوزه سرمایه گذاری فرهنگی از دوره کودکی در جامعه محسوب می شود و امید است که کودکان با کتاب و مطالعه انس گرفته و به حضور در کتابخانه علاقه مند شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار