بانک رسالت مازندران از موفق ترین بانک های استان بوده که با ارایه عملکرد"درخشان درزمینه مسوولیتهای اجتماعی و تحقق اقتصاد مقاومتی و.... بانکی موفق، و پیشتازیوده که توانسته با اقشار مختلف جامعه وادارات دولتی وبخش خصوصی قرارداد منعقد کرده و خدمات انساندوستانه وحمایتی به شهروندان و مراکزدولتی وغیردولتی ارایه کند.
کد خبر: ۸۱۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 11 January 2020

علیرضا یزدی زاده مدیر جوان موفق بانک قرض الحسنه رسالت استان مازندران است که به طیف های فرودست وبیماران صعب العلاج  استان توجه ویژه ای داشته و برای خدمت به این طیف برنامه مدون دارد 

یزدی زاده بانک رسالت را درراستای بانکداری اسلامی میداند و اساسا فلسفه وجودی این بانک را حمایت از توسعه اقتصادی جامعه وکمک به بهبود کسب وکار وضعیت معیشتی مردم و تکریم وحمایت از بیماران خاص برمی شمرد 

 یزدی زاده با اشاره به خدمات شبکه توسعه اجتماعی رسالت اظهار داشت : ماموریت این شبکه توسعه مشاغل خردوخانگی است .

این مقام مسوول با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت عضوی از این شبکه است، افزود: این بانک با ارائه تسهیلات و اعتبارات خرد امکان ایجاد شغل و توان افزایی اقشار مختلف جامعه را برقرار می کند.

 یزدی زاده با اشاره به اقدامات شبکه توسعه اجتماعی رسالت و تعامل با  ادارات کل و بخش خصوصی درسرتاسر استان خاطرنشان کرد : حمایت از مشاغل خرد و خانگی شبکه درراستای اشتغالزایی واقتصاد مقاومتی است .

*همکاری بانک قرض الحسنه رسالت با فرمانداری گلوگاه

بانک قرض الحسنه رسالت و فرمانداری شهرستان گلوگاه همکاری خود را گسترش می دهند.

دبیر شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت استان مازندران با کلبادی نژاد فرماندار شهرستان گلوگاه با هدف رایزنی برای افزایش تعامل بین بانک قرض الحسنه رسالت و ادارات و سازمان های این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

یزدی زاده در این دیدار ضمن معرفی خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به تشریح انواع خدمات ارائه شده برای اجرای مسئولیت اجتماعی در راستای توامندسازی نیازمندان و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه از طریق فراهم کردن بسترهای لازم پرداخت.

در ادامه، کلبادی نژاد نیز با ابراز خرسندی از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت بیان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی گلوگاه، اقتصاد پولی و مالی این شهرستان بر مبنای صنعت  است و این بانک می تواند با برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب جهت جذب سرمایه های این شهرستان اقدامات شایسته ای انجام دهد.


*تبیین خدمات بانکی در حضور مدیران شرکت شهرک صنعتی بابلسر

مسئول گرایش اقتصاد و صنعت، خودرو و تجهیزات مازندران در دیدار با مدیران شرکت شهرک صنعتی بابلسر از تبیین خدمات بانکی و شروع همکاری ها در سطح استان خبر داد.

 
* بانک رسالت الگوی بانکداری اسلامی
 
خلیلی در این نشست مشترک ضمن معرفی خدمات بانکداری اجتماعی گفت: بانک قرض الحسنه رسالت از بدو تاسیس با بکارگیری تمام ظرفیت های موجود تلاش دارد  الگوی کاملی از بانکداری ناب اسلامی را  در سیستم بانکی پیاده سازی کند.

وی ادامه داد: کسب رتبه ای موفق در سیستم بانکی توسط بانک قرض الحسنه رسالت نشان می دهد این بانک تمام فعالیت های خود را در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و کمک به نیازمندان و افراد کم بضاعت وبیماران صعب العلاج و زنان سرپرست خانوارو بد سرپرست بنا داشته است.

شایان ذکر است، در پایان با توافقات صورت گرفته مقرر شد در جلسه آتی تفاهمنامه ای میان بانک قرض الحسنه رسالت و شرکت شهرک صنعتی بابلسر به امضاء برسد.


*نگاه بانک قرض الحسنه رسالت در رفع مشکلات خادمین و ائمه جماعت ارزشمند است

احمد آقایی مسئول گرایش فرهنگ ، هنر و گردشگری مازندران از گسترش همکاری و ارائه خدمات غیرحضوری با کانون مساجد این استان خبر داد.

حجت الاسلام کمیجانی رئیس کانون مساجد مازندران در دیدار با مسئول گرایش فرهنگ ، هنر و گردشگری استان اظهار داشت: بانک قرض الحسنه رسالت یکی ازبانک های پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری اسلامی است که خدمات ارزنده ای را به نیازمندان جامعه ارائه نموده است.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند مساجد در پرورش نیروهای متعهد، انقلابی و اسلامی بیان داشت: نگاه بانک قرض الحسنه رسالت درحل مشکلات مساجد و رفع دغدغه معیشتی خادمین و ائمه جماعت مساجد بسیارارزشمند و قابل تقدیر است .

در ادامه آقایی در حضور کارکنان این سازمان اظهارداشت: کمک به نیازمندان و دستگیری از اقشار ضعیف و متوسط جامعه در دستور کار بانک قرض الحسنه رسالت قرار دارد.

*همگرایی بانک رسالت سبب تحقق بهبود معیشتی شهروندان شده است 

 علی امینی طی نشست مشترکی با علی اصغرخلیلی مسئول گرایش صنعت، خودرو و تجهیزات و هادی مسلمی رییس شعبه بلوارخزر ساری اظهار داشت؛  بانک قرض ­الحسنه رسالت با ارائه خدمات متمایز به جامعه و داشتن نیروهای جوان توانسته بخش زیادی از مشکلات اجتماعی جامعه در دو حوزه اشتغال و ازدواج را حل کند. 
وی بانک قرض ­الحسنه رسالت را بانکی خوشنام و مردمی نامید و تصریح کرد: این بانک می­ تواند الگویی مناسب برای شبکه بانکی کشور باشد و خدمات آن به بهبود شرایط اقتصادی کمک می کند.

در این دیدار نیز خلیلی مسئول گرایش صنعت، خودرو و تجهیزات به معرفی خدمات بانکداری اجتماعی پرداخت و گفت: بانک قرض ­الحسنه رسالت بعنوان اولین بانک خصوصی قرض ­الحسنه تاکنون توانسته بخش عظیمی از تسهیلات را به مشتریان به صورت غیرحضوری و بدون حضور در شعب پرداخت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار