براساس اعلام سیزدهمین نشست ستاد انتخابات استان البرز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یک هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای دراین استان تعیین و صورت جلسه آن ارسال شده است.
کد خبر: ۸۱۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 12 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ براساس گزارش های ارایه شده در نشست  شامگاه شنبه  اعضای ستاد انتخابات البرز اقدام لازم برای سنجش شعب اخذی رای استان انجام شد.

تاکنون ۸۱۰ شعبه اخذ رای استان مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  البرز نیز با بیان اینکه صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در سه مرحله مورد بررسی قرار می گیرد و اسامی نهایی تایید صلاحیت شده در تاریخ ۲۲ بهمن ماه اعلام خواهد شد، گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات مجلس در استان پنج روز برای شکایت و اعتراض زمان دارند.
نورمحمد فردی افزود: بر اساس زمانبندی تعیین‌شده برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شنبه ۲۱ دی، آخرین مهلت هیات‌های نظارت استانی برای اعلام نظر در خصوص نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان بوده است.
فردی  گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده به مدت پنج روز از ۲۲  تا ۲۶  دی ماه می توانند  از ساعت هشت صبح تا  ۱۶  اعتراض خود را اعلام کنند. 
وی افزود: نامزدهای رد صلاحیت شده و احراز صلاحیت نشده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه اصلی حوزه انتخابیه کرج ، فردیس و اشتهارد در صورت تمایل به شکایت و اعتراض می توانند به هیات نظارت مرکزی واقع در تهران بزرگراه بسیج نرسیده به میدان شهید کلاهدوز بلوار هجرت خیابان تختی، ورزشگاه تختی، و همچنین هیات نظارت استان در فرمانداری کرج مراجعه کنند.
معاون استاندار البرز با بیان اینکه باید تست شعبات اخذ رای انجام شود، اظهار داشت: اجرای تست مقدماتی تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری انتخابات در استان البرز در حال انجام است و ظرف چهار  روز آینده به پایان خواهد رسید.
وی همچنین بر تهیه اطلس امنیتی انتخابات در استان توسط فرمانداری تاکید کرد و افزود: ضریب امنیت نگهداری تعرفه های انتخابات و نظارت بر آنها باید افزایش یابد.

معاون استاندار البرز گفت: بر طبق قانون مسوولان ادارات موظفند در صورت نیاز تمام امکانات و تجهیزات را در اختیار ستاد انتخابات و هیات اجرایی قرار دهند.
رییس ستاد انتخابات استان در ادامه اضافه کرد:  تامین بسترهای لازم برای انتخابات منجمله تامین تجهیزات و اقلام مورد نیاز،تامین خودرو،تامین غذای روز انتخابات  بر عهده کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات است  و بر این امر اهتمام ویژه داشته باشد. 
همچنین در این نشست هر یک از روسای کمیته های ستاد انتخابات  به ارایه گزارشی جامع از روند فعالیت های در دست اقدام کمیته های مربوطه خود پرداختند و مسایل و نقطه نظرات مرتبط با محور ماموریت انتخاباتی خود را  برای اتخاذ تمهیدات لازم و راهبردهای موثر به بحث و بررسی گذاشتند.

از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار