سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بهمن امسال همزمان با تهران در اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۱۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 13 January 2020

رضا دهقانی  مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: بهمن ماه امسال برای دهمین سال متوالی همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ، اصفهان نیز میزبان این رویداد هنری است.

وی افزود: امسال پردیس‌های سینمایی اصفهان و ساحل به طور مشترک میزبان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان هستند و  همچون سال‌های گذشته سالن ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه برای اکران رایگان فیلم‌ها اختصاص خواهد یافت.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان ادامه داد: ۹ کمیته اجرایی برای برگزاری جشنواره در اصفهان فعال شده‌اند و  حدود سه ماه است که این کمیته‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تا یکی از بهترین دوره‌های جشنواره‌ فیلم فجر را در اصفهان رقم بزنند.

وی از برنامه‌های جنبی جشنواره فیلم فجر در اصفهان به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه فیلم و سینما  با مشارکت موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی سپهر اشاره کرد.

دهقانی با اشاره به پایان ثبت نام اهالی رسانه در ۲۴ دی ماه جهت پوشش اخبار و رویدادهای جشنواره گفت: این زمان غیرقابل تمدید است و  رسانه‌های مکتوب و برخطی که برای خبرنگاران خود به‌منظور شرکت در این جشنواره معرفی‌نامه صادر می‌کنند، باید در فهرست رسانه‌های دارای مجوز و در حال انتشار بوده و دارای گستره توزیع استانی و همچنین صفحه استانی باشند و با رویدادهای سینمای ایران ارتباط مستمر داشته باشند.

وی تاکید کرد که این رسانه‌ها  باید از فروردین تا آذرماه سال جاری، هرماه حداقل سه گزارش، خبر یا تحلیل اختصاصی مرتبط با سینمای ایران در رسانه منتشر کرده باشد و برای ثبت نام می‌توانند به نشانی https://isfahan.farhang.gov.ir/fa/filmfajr مراجعه کنند.

وی وجود چنین قواعدی را برای پذیرش رسانه‌ها برای  شرکت در جشنواره‌ها و رویدادها را نقطه قوت این دوره از جشنواره فیلم فجر اصفهان دانست و گفت: اگر این تصمیمات عملی شود؛ به آن منجر می‌شود که رسانه‌ها رنگ و بوی تخصصی‌تری به خود بگیرند و رسانه‌های متخصص و حرفه‌ای از رسانه‌های غیرمتخصص متمایز شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار