مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: فراخوان مسابقه «هم چون پدر، مهربان» برای پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۱۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 17 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،مهناز فتاحی اظهار داشت: فراخوان مسابقه «هم‌چون پدر، مهربان» در دو بخش نقاشی و خوشنویسی ویژه کودکان و نوجوانان از روز شنبه ۲۸ دی‌ماه منتشر می‌شود.

وی عنوان کرد: این مسابقه در کل کشور از طرف کانون فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود که محور موضوعی این فراخوان، شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت است.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، کودکان و نوجوانان می‌توانند در بخش مسابقه خوشنویسی با شیوه خط تحریری و خط درشت با موضوع ایثار و شهادت در راه خدا و جمله‌های بزرگان و اشعاری که در رابطه با آن شهید والامقام و دیگر شهدای مقاومت سروده شده به خلق آثار خواهند پرداخت.

فتاحی خاطرنشان کرد: خطاطی اسم و شهرت شهید حاج قاسم سلیمانی و یا هر یک از شهدای مدافع حرم و هر جمله یا عبارتی که بیانگر رشادت‌ها، دلیری‌ها و ابعاد مختلف شخصیتی این شهید والامقام باشد از دیگر محورهای موضوعی بخش خوشنویسی در این فراخوان است.

وی با بیان اینکه انسان‌های بزرگ و فداکاری همچون سردار شهید سلیمانی باید به کودکان و نوجوانان معرفی شوند تا راه و یاد این شهیدان ادامه یابد، عنوان کرد: امید است، معرفی شهیدانی که مخلصانه جان خود را در دفاع از خاک میهن فدا کرده‌اند، به آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با آموزه‌های دینی و انقلابی منجر شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه همچنین افزود: محفل شعر «نگین سلیمانی» به یاد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز شماره ۴ کانون پرورش کودکان و نوجوانان برگزار شد؛ فراخوان این محفل صمیمی پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام و ۱۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

فتاحی با بیان اینکه در پایان ۲۰ اثر برگزیده اعلام شد، خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان در این محفل دلنوشته های خود را قرائت کردند که امید است این محفل، حرکتی برای یادآوری رشادت‌های سردار بزرگ شهید قاسم سلیمانی باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار