جلیل حسنی در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با اشاره به اینکه افرادی در درون کشور هستند که می خواهند پایه های نظام شامل همه ارکان و قوای سه گانه را تضعیف کنند، گفت: تضعیف هر یک از ارکان های نظام، یعنی از بین بردن یکی از پایه های قدرت کشور، و این اشتباه بزرگی است.
کد خبر: ۸۱۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ 19 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:جلیل حسنی یکشنبه در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با اشاره به اینکه افرادی در درون کشور هستند که می خواهند پایه های نظام شامل همه ارکان و قوای سه گانه را تضعیف کنند، گفت: تضعیف هر یک از ارکان های نظام، یعنی از بین بردن یکی از پایه های قدرت کشور، و این اشتباه بزرگی است.

وی بیان کرد: اگر فکر کنیم با حمله کردن به دولت، قوه قضاییه، مجلس و یا یکی از نیروهای مسلح، وضعیت کشور درست می‌شود، بدانیم که سخت در اشتباهیم، چراکه تضعیف و تخریب هر یک از قوای سه گانه و یا سایر ارکان نظام ، سست کردن پایه‌های اقتدار کشور است، بنابراین اگر بناست از اقتدار نظام و عزت اسلامی کشور و منافع ملی دفاع شود، بایستی همه و همه در کنار هم قرار بگیریم تا دشمن نتواند ذره‌ای در بین ما نفوذ کند.

حسنی گفت: خون شهید سلیمانی و همه همرزمان شهیدش، مایه عزت این کشور و وحدت و اقتدار و امنیت ملی ما شد؛شهید سلیمانی جان ،مال و زندگی خود را از اول انقلاب تاکنون در راه آسایش، رفاه،آرامش و امنیت کشور و حفاظت از ارزش های انقلابی در کف دست قرار داد و با عزت و افتخار نیز آسمانی شد.

وی ادامه داد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های این شهید در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خدایی بود و عمر بابرکت خود را در خدمت و امنیت مردم و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرد.

حسنی بیان کرد: به دلیل ارتقای شاخص های اسلامی و انسانیش آن چنان از دید بالایی برخوردار بود که همه دیدید در مراسم تشییع جنازه این مرد بزرگ، از گرایش های مختلف سیاسی از داخل و خارج از کشور و حتی آنهایی که شاید با انقلاب هم نبودند، آمدند و در مراسم تشییع جنازه سردار دلها شرکت کردند و اشک ریختند و حاج قاسم را ستایش و تکریم کردند.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: سردار سلیمانی هیچ وقت خود را درگیر مسائل جزئی و جناح بندی های سیاسی نمی کرد و وارد بازی‌های سیاسی نمی شد و یکی از شاخص ها و ویژگی های اصلی اش هم که باعث شد همه در مراسم تشییع و تدفین این مرد بزرگ شرکت کنند همین بود و در کل سردار سلیمانی خود را وقف مردم، کشور اسلام و ولایت کرد.

حسنی گفت: سابقه تاریخی و حدوداً ۲۵۰ ساله آمریکا نشان می‌دهد که صدها جنگ و تهاجم به راه انداخته که نتیجه آن کشتار، فلاکت و آوارگی مردم جهان بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا همیشه آغازکننده جنگ بوده،اظهار داشت: تهاجم به کلمبیا در سال ۱۹۰۱ و بعد از آن حمله به پاناما و در ادامه جنگهای جهانی اول و دوم و همچنین بمباران اتمی هیروشیما و جنگ ویتنام و نهایتاً جنگ‌های دهه های اخیر نمونه‌هایی از خوی وحشی گری و سلطه گری امریکا است که همه نیز برای منفعت طلبی بوده است.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: جنگ در عراق، سوریه، افغانستان، یمن و غیره همه برای یک هدف است و آن این است که سرمایه های مادی و فکری و انسانی را از منطقه به سمت غرب وآمریکا سوق دهد تا بازارهای مصرف و فروش خودش که همان کارخانه اسلحه سازی آمریکاست را رونق بیشتری ببخشد و یکی از دلایلی هم که خاورمیانه را انتخاب کرده، علاوه منابع مادی، این است که خاورمیانه مهد اسلام و تمدن اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار