مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی ورزشی در کلان شهر شیراز گفت: این رفابت‌ها شامل چهلمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی و بدمینتون است که بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 20 January 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حیدرعلی کامیاب امروز در جلسه روسای اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس اظهار داشت: میزبانی این مسابقات نشان می‌دهد که ایران کماکان کشوری امن با مردمی مهربان، میهمان نواز و شریف است.

 

وی با اشاره به نزدیک شدن به برگزاری این مسابقات بین‌المللی در رشته‌های متعدد ورزشی در فارس و لزوم هماهنگی و همراهی همه کارکنان ادارات ورزش و جوانان با تیم‌های برگزار کننده بیان کرد: باید طوری هماهنگی لازم انجام شود که شاهد برگزاری این دوره از مسابقات به بهترین شکل ممکن باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با اشاره به محدودیت‌های موجود مالی و مشکلات موجود در حوزه اقتصادی و لزوم برنامه‌ریزی خلاق توسط مدیران ادارات ورزش و جوانان در راستای تداوم نهضت سازندگی و خدمت‌رسانی بر اساس ظرفیت‌های موجود گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان را تا پایان سال مالی جاری به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

کامیاب با تاکید براینکه نباید اجازه داد مردم ناامید شده و یاس بر جامعه سایه افکند، افزود: فقدان امید منجر به گسترش یاس، دلمردگی، افسردگی و غم در جامعه می‌شود، بنابراین ایجاد بستری مناسب برای افزایش امید در جامعه یکی از وظایف مهم ادارات ورزش و جوانان به دلیل فرادستگاهی بودن، ترویج امید و نشاط در جامعه است.

وی با بیان اینکه مردم ما مردمی با شریف، نجیب و قدر شناس هستند به حضور میلیونی این مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: این حضور گرچه معادلات سیاسی و نظامی منطقه و جهان را بر هم زد اما گویای یک نکته مهم از منظر اجتماعی بود و آن هم اینکه باید قدر این مردم را دانست.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس با اشاره به اینکه مردم همواره حضوری گسترده مردم در مناسبات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سایر عرصه‌ها داشته و دارند، در مورد نقشه‌های جدید دشمنان مردم و نظام پس از مشاهده حضور میلیونی در مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی هشدار داد و افزود: بدون شک جامعه هدف دشمنان و معاندان نظام نوجوانان و جوانان هستند.

کامیاب با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و منطقی برای نسل نوجوان و جوان به ارائه خط مشی مقام معظم رهبری در مواجهه با مسائل آتی اشاره و خاطرنشان کرد: باید قوی تر از گذشته خود را برای خدمت رسانی به مردم آماده کنیم.

به گزارش تسنیم، در این نشست موضوع‌های مختلف در زمینه ورزش توسط روسای شهرستان‌های مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار