مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری ۴۱ محفل انس با قرآن در استان کرمانشاه همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 20 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام محمد صالحی اظهار داشت: 41 محفل انس با قرآن در استان کرمانشاه همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه این محافل قرانی ویژه عموم مردم تدارک دیده شده است گفت: از این تعداد محفل که در بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه ها، نهادهای دولتی، حوزه های علمیه، مراکز نظامی برگزار می شود تعداد 10 محفل ویژه خواهران بوده و قاریان خواهر به تلاوت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه تقویت حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه از اولویت‌ها است گفت: ما در زمینه حوزه علمیه از استان‌های اول کشور هستیم و در تقویت حوزه، هیچ کوتاهی انجام نمی‌شود و هیچ استانی همانند اوقاف استان کرمانشاه به تقویت حوزه نپرداخته است و این به برکت موقوفات گذشته است که این کار را انجام داده‌اند.

 

محافلانس با قرآن کریم یادبود شهدای جبهه مقاومت و سانحه هوایی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

صالحی با بیان اینکه امروز هجمه شبهات بسیار بالا است بیان کرد: کاری که ما می‌توانیم برای این موضوعات انجام دهیم، کمک برای تربیت متخصصان در موضوعات مختلف است که با کمک اوقاف استان در حال انجام است.

وی از راه‌اندازی مرکز تخصصی کلام در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: به زودی مرکز تخصصی تفسیر نیز راه‌اندازی می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار