با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، 2 نفر که اقدام به 80 فقره سرقت از مغازه ها به شیوه کش رو زنی در کرج و 16 فقره سرقت احشام در مناطق مختلف استان البرز می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۱۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 20 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از کسبه و مالکان مغازه در مناطقی از "اسلام آباد، عظیمیه، بلوار طالقانی" و ... مبنی بر سرقت از مغازه به روش کش روزنی توسط 2 نفر و در حضور فروشنده، بررسی موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: کارآگاهان با مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار و تحت نظر قرار دادن مناطق وقوع جرم به صورت نامحسوس، 2 نفر را که با یک دستگاه خودرو پژو به طرز مشکوکی در حال تردد در خیابان های فرعی مناطق مرکزی کرج بودند را مشاهده و پس از استعلام از پلاک خودرو و بررسی های دقیق تر مشخص شد، سرنشینان خودرو، سوژه های مورد نظر هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی، ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند، اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر 80 فقره سرقت از مغازه ها به روش کش روزنی و 16 فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

وی درخصوص شیوه و شگرد سارقان اظهار داشت: آن ها، خودرو را با فاصله کمی از فروشگاه های بزرگ و یا مغازه هایی که اغلب فروشنده آن ها مسن بودند، پارک کرده و یکی از آن ها سر فروشنده را گرم کرده و نفر دوم اقدام به سرقت می کرد.

سرهنگ نادربیگی بیان داشت: متهمان همچنین در مناطقی از "محمدشهر، ماهدشت و شهرستان ساوجبلاغ" با استفاده از خودروهای سرقتی ضمن درگیری با چوپان، اقدام به سرقت یک تا 4 راس دام می کردند که تاکنون 12 نفر از مال باختگان شناسایی شده اند.

وی در پایان با بیان این که تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد، گفت: متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار