معاون شهردار اهواز با اشاره به اینکه جلسات فرمانداری بازدهی ندارند، گفت: طبق تصمیم شورای اداری شهرداری، کلیه مدیران شهرداری از حضور در جلسات فرمانداری اهواز منع شدند.
کد خبر: ۸۱۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴ 21 January 2020

علیرضا عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: جلسات شورای سلامت اهواز به صورت ماهانه در فرمانداری برگزار می‌شود که در آن جلسات ما همیشه مشکلات شهری و پیش‌نیازهای رفع معضلات شهری اعم از همکاری دستگاه‌ها و احکام مورد نیاز و اقداماتی که باید از طریق شورای صورت بگیرد را بیان می‌کنیم.

وی ادامه داد:متأسفانه بازده این جلسات موضوعی به‌غیر از سخنرانی‌های یک‌طرفه و حاشیه‌ای از جانب مسوولان فرمانداری نیست.

عالیپور با بیان اینکه از این پس هیچ فردی از شهرداری در جلسات فرمانداری شرکت نمی‌کند، عنوان کرد: کماکان تعامل‌مان را با فرمانداری حفظ می‌کنیم  و از آنجایی که اعتقاد داریم فرمانداری در مسایل مختلف نیازمند امکانات شهرداری می‌باشد، امکاناتی را که فرمانداری نیاز داشته باشد را در اختیار آنها می‌گذاریم.

وی همچنین عنوان کرد: جلسات شورای سلامت و فرمانداری هیچ نتیجه‌ای به‌غیر از گذراندن وقت برای شهرداری نداشته است و در جلسه‌ای که روز قبل در شورای اداری شهرداری گرفته شد، کلیه مدیران شهرداری از حضور در جلسات فرمانداری منع شدند.

عالیپور با بیان اینکه جلسات شورای سلامت را از این به بعد در شهرداری برگزار می‌کنند، بیان کرد: نیازی به تشکیل جلسه در فرمانداری اهواز و حضور مسوولان فرمانداری در این جلسه نداریم.

وی همچنین در پاسخ به صحبت‌های مطرح شده از جانب معاون سیاسی فرماندار، اظهار کرد: صحبت‌هایی که از جانب وی مطرح شد، کاملا غیرمسوولانه و مصداق استفاده نادرست از تریبون بود.

معاون شهردار اهواز گفت:عنوان شده است موضوعاتی مانند جمع‌آوری قلیان و سگ‌های ولگرد از سطح شهر و دیگر موضوعات مطرح شده وظیفه شهرداری است در حالی که فراهم کردن مقدمات حل این مشکلات کاملا برعهده فرمانداری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار