یک واحد تولید لوازم الکترونیک در اشتهارد توانسته با بهره مندی از تخصص نیروهای داخلی گیرنده های دیجیتالی با کیفیتی را تولید کند.
کد خبر: ۸۱۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 21 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ جهادی مدیرعامل جوان این واحد تولیدی با تاکید بر روند رو به رشد تولید محصولات این واحد صنعتی گفت: این کار از سالهای قبل با تولید برخی لوازم الکترونیکی از یک کارگاه کوچک شروع و تا امروز توانستیم با بهره مندی از توانمندیهای متخصصین داخلی و جوان گیرنده های دیجیتال تولید کنیم.

وی افزود: زمین این واحد تولیدی در مساحتی 2هزار و 500 متر مربعی در شهرک صنعتی خریداری و تنها ظرف مدت 5 ماه ساختمانهای مورد نیاز واحد ساخته و خط تولید آن نیز راه اندازی شد.

جهادی ادامه داد: اینکه ظرف مدت 5 ماه از مرحله واگذاری زمین تا راه اندازی خط تولید محصولی به بازار مصرف عرضه و به دست مشتری برسد در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

این تولید کننده داخلی گفت: روزانه نزدیک به 3هزار دستگاه گیرنده دیجیتال در این واحد صنعتی تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

جهادی با تاکید بر نیازمندی این واحد صنعتی به توجه بیشتر مسئولین گفت: تا کنون بیش از 150 میلیارد ریال در این واحد صنعتی هزینه شده که با اجرای طرح توسعه در آینده این میزان سرمایه گذاری به 250 میلیارد ریال و تعداد افراد شاغل که در حال حاضر 50 نفر است به 150 نفر افزایش می یابد.

گفتنی است این واحد تولیدی در حال حاضر به خاطر مشکل دسترسی به گاز و سیستم گرمایشی بخشی از خط تولید را در قسمتی از فضای داخلی سوله با پلاستیک پوشانده و روند تولید را در شرایطی سخت، قطع نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار