کد خبر: ۸۱۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 23 January 2020

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف با تلاش شبانه‌روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۶ فقره سرقت نیز کشف شد.

سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در این‌باره اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های به عنف و مسلحانه، طی یک هفته گذشته ۱۱ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، سراوان، چابهار و قصرقند با هماهنگی‌های قضایی در عملیات‌های مقتدرانه این افراد سابقه‌دار را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این رابطه علاوه بر کشف ۲ دستگاه خودروی مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۶ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد به همراه تعدادی چاقو، قمه، اسپری فلفل و شوکر کشف شد.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت مسلحانه خودرو، یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، پنج فقره سرقت به عنف خودرو، ۲ فقره سرقت به عنف مغازه و ۶ فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطرنشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار