نائب رئیس مجلس شورای گفت: متاسفانه با یک تصمیم غلط در مورد گرانی بنزین، دشمنان امیدوار شدند که در کشور اتفاقاتی به نفعشان می‌افتد.
کد خبر: ۸۱۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 24 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس ، عبدالرضا مصری به شرایط بسیار حساس کشور اشاره کرد.

وی تاکید کرد: ما شرایط سخت‌ زیادی را تجربه کرده‌ایم، ولی همیشه با همراهی و پشت‌گرمی هم و پشت هم ایستادن، از تمام سختی‌ها عبور کرده‌ایم.

نائب رئیس مجلس شورای ادامه داد: باید شرایط کشور را دریابیم؛ ما در گذشته با 2 میلیون و 400 هزار بشکه صادرات نفت امور مالی کشور را اداره می‌کردیم، ولی امروز چنین بنیه‌ای نداریم.

وی با بیان اینکه هرچه ما قوی‌تر و توانمندتر می‌شویم دشمن فشارهایش را بیشتر می‌کند، ادامه داد: همانطور که تحریم‌ها برای ما سخت است برای دشمن نیز سخت است، چون آنان به خاطر تحریم‌های ما باید به هم‌پیمانانشان خسارت پرداخت کنند و آنان در کوتاه مدت شاید بتوانند این خسارت را پرداخت کنند، ولی در بلند مدت نمی‌توانند این خسارت‌ها را جبران کنند.

مصری با بیان اینکه تحریم‌ها و فشرده شدن و یا بازشدن آن‌ها به رفتارهای ما بستگی دارد، تصریح کرد: قبل از آبان‌ماه دشمن مرتب از ما درخواست مذاکره می‌کرد چون احساس ضعف داشت؛ ولی متاسفانه با یک تصمیم غلط در مورد گرانی بنزین قضیه برعکس شد چون آن‌ها امیدوار شدند که در کشور اتفاقاتی به نفعشان بیفتد.

وی در ادامه سخنانش با تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، گفت: شهادت مزد زحمات حاج قاسم سلیمانی بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سردار سلیمانی قطعاً شهید می‌شد و شهادت برازنده ایشان بود، این کار به دست قلدرترین قدرت جهانی انجام شد و با حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر ایشان همه چیز تغییر کرد و نظر دشمن برگشت.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم مقاومت کنیم و شرایط ویژه کنونی کشور را بپذیریم؛ برای اینکه بتوانیم از این شرایط عبور کنیم نیازمند یک همت عمومی هستیم.

مصری با بیان اینکه شرایط کنونی برای بخشی از مردم کمرشکن است و ما باید به کسانی که سفره‌های آنان در این شرایط خالی شده است کمک کنیم، افزود: این شرایط شاید یک امتحان الهی باشد؛ من با تمام وجودم معتقدم ما در این صحنه اگر استقامت کنیم پیروز خواهیم بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عظمت حاصل از حضور میلیونی جمعیت در تشییع جنازه سردار سلیمانی را دارای 2 مکمل شامل بیست و دوم بهمن ماه و انتخابات پیش روی مجلس دانست و اظهار کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی باید عظمت حاصل از تشییع جنازه سردار سلیمانی را برای دشمن تثبیت کنند و به آنان بفهمانند که این حرکت عظیم احساسی نبوده است و همواره ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: باید بپذیریم که در حال حاضر صادرکننده به مثابه ستاد جبهه و جنگ است، چرا که صادرکننده مازاد بر ظرفیت مصرف داخلی را صادر می‌کند و این یعنی اشتغال و بهره‌مندی از ظرفیت اشتغال کشورهای دیگری.

مصری با بیان اینکه من حاضرم دست تولید کننده و صادر کنندگان را ببوسم، خاطرنشان کرد: صادرات باعث آشنا کردن سایر کشورها با سلیقه و ذائقه کشور می‌شود و این امر سبب پیوند بین ملت‌ها از طریق اقتصاد می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه تا ارز حاصل از صادرات به کشور برنگردد دوباره نمی‌توان به صادرکنندگان ارز تخصیص داد، گفت: میزان سود بانکی در اختیار مجلس نیست و همچنین در یک‌سال و نیم گذشته هیچ تغییری در قوانین صادرات واردات در مجلس ایجاد نشده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار