تابناک / رشت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تأکید بر لزوم تشدید نظارت ها برقیمت اقلام در بازار، گفت: هیچ مشکلی در شیرهای تولیدی در کارخانجات استان گیلان وجود ندارد.
کد خبر: ۸۱۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 26 January 2020
 
لزوم تشدید نظارت بر بازار/ شیرهای تولیدی در گیلان مشکلی ندارد

 

تابناک / رشت- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تأکید بر لزوم تشدید نظارت ها برقیمت اقلام در بازار، گفت: هیچ مشکلی در شیرهای تولیدی در کارخانجات استان گیلان وجود ندارد.

 

آرش فرزام صفت عصر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با اشاره به ماه‌های پایانی سال جاری، اظهار کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه‌ای باشد که به قشر ضعیف جامعه فشار وارد نشود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین بازخوردهای این جلسات باید این باشد که مردم، کسبه و اصناف باور کنند که دولت در بازار حضور دارد، گفت: در حال حاضر شاهد وجود تعادل در بازار هستیم البته هنوز در برخی اقلام شاهد افزایش قیمت هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به اینکه با تأکید بر لزوم نظارت‌های جدی تر، تصریح کرد: در حوزه تولید و اقلام مصرفی در استان گیلان مشکلی نداریم اما باید در زمینه قیمت‌ها نظارت‌ها بیشتر شود.

وی در ادامه با اشاره به مطالبات مردم گیلان در حوزه گندم و با تأکید بر اینکه مردم گیلان حق بهره مندی از گندم مرغوب را دارند، بیان کرد: با توجه به اینکه استان گیلان مرغوب مرغ به استان تهران ارسال می‌کند شرکت بازرگانی دولتی نیز موظف است گندم مرغوب در اختیار استان گیلان قرار دهد.

فرزام صفت همچنین به موضوع آلودگی شیر اشاره و اظهار کرد: شرکت‌های تولید کننده لبنیات به ویژه شیر در استان به صورت روزانه رصد و نظارت می‌شوند و خوشبختانه تاکنون هیچ مورد زمینه آلودگی شیرها گزارش نشده است.

وی با اشاره به فروش قله‌ای شیر در برخی واحدهای صنفی، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این زمینه اطلاع رسانی کنند تا مردم بدانند تضمینی برای سلامت این شیرها وجود ندارد اما شیرهای تولیدی کارخانجات از سلامت کامل برخوردار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار