کانون پرورش فکری؛
بالغ بر ۱۵۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان برنامه طول ایام الله دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار می شود
کد خبر: ۸۱۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 26 January 2020
به گزارش تابناک آذربایجان‌ غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای این نشست، ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و سانحه سقوط هواپیما را تسلیت گفت و آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را دارای اهمیت ویژه عنوان کرد.
زاهدی گفت: ورود به دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی با آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و هنری را در انتقال مفاهیم و آموزه‌های انقلابی و خودباوری به نسل کودک و نوجوان سنگین‌تر می کند.  
وی افزود: ۴۰ عنوان برنامه برای اجرا در ۳۵ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در طول دهه مبارک فجر ۱۳۹۸ تدارک دیده شده است.
مدیرکل کانون استان از اجرای طرح «پیک امید» طی ایام دهه فجر در ارومیه و پیرانشهر خبر داد و گفت: اجرای ویژه برنامه «نخلستان آزادی»، برگزاری کارگاه های کارت پستال سازی، اجرای همایش کبوتر کوچه ما، برگزاری کارگاه‌های هنری با موضوع انقلاب، حضور در مزار شهدا، اجرای ویژه برنامه «میهمانی لاله‌ها»، برپایی ایستگاه‌های شعار نویسی، معرفی روزشمار انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، اجرای نمایش عروسکی یا تئاتر کاغذی، اجرای بازی‌های بومی و محلی، اجرای عصر شعر و داستان طنز و ... از جمله‌ برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه مبارک فجر ۹۸ برگزار می شود.
زاهدی از راه‌اندازی دو کتابخانه در اشنویه و سلماس در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در طی سال‌های اخیر ۱۵ کتابخانه کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مدارس مناطق کم برخوردار با اهدای بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب راه‌اندازی و تجهیز شده است.
وی از احداث مرکز علوم و نجوم کانون استان خبر داد و گفت: کلنگ زنی این مرکز در ضلع شرقی موزه کودک ارومیه و در مساحتی بالغ بر ۳۰۰ متر مربع در دهه فجر انجام خواهد شد.
مدیرکل کانون استان از امانت بیش از ۲۵۰ هزار جلد کتاب تا پایان آذر امسال در مراکز کانون استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۰۰ هزار جلد کتاب در قفسه‌های مراکز کانون استان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار