مهاجم تیم پرسپولیس گفت:‌ تراکتوری‌ها از اول با اعتراض و پرخاش به داور بازی را آغاز کردند و در واقع بازی را به سوی جنجال بردند و گرنه در مجموع قضاوت بازی خوب بود و مهم‌ترین چیز این است که بازی را بردیم.
کد خبر: ۸۱۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 26 January 2020

علی علیپور در پاسخ به اینکه در این بازی تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس از جمله خود او کارت زرد گرفتند، اظهار داشت:‌ محمدرضا خانزادی خودش را روی زمین انداخت و با فریب داور، ‌کاری کرد که من اخطار بگیرم اما همانطور که گفتم در مجموع داوری خوب بود.

این بازیکن ادامه داد:‌ با برنامه های کادر فنی و نقل و انتقالات صورت گرفته توانستیم اولین بازی نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنیم و سه امتیاز این دیدار را به هواداران هدیه کنیم.

وی در خصوص عدم پرداخت دستمزد بازیکنان و گلایه‌مندی آنان گفت:‌ همه انتظار داشتیم که طبق قول مسوولان باشگاه تا قبل از سوت بازی با تراکتور ۵۰ درصد مطالبات بازیکنان را خود را به آنان پرداخت کند اما متاسفانه باز هم عملی نشد.

علیپور اضافه کرد:‌ بازیکنان گلایه دارند زیرا برای گذراندن زندگی نیازمند پول هستند و ما همگی امیدواریم که هر چه زودتر این پرداخت‌ها صورت گیرد.

این بازیکن در خصوص ارتباطش با همبازی جدید خود «کریستین اوساگونا» نیز گفت:‌ او بازیکن خوبی است. در تمرینات مرتب با هم صحبت می‌کنیم زیرا تازه وارد است و باید با صحبت کردن با هم به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد:‌ رفته رفته همه چیز خوب می‌شود و به هماهنگی لازم خواهیم رسید ضمن اینکه با حمایت هواداران و سایر هم تیمی‌ها می‌توانیم امتیازات بیشتری جمع کنیم.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و سرخپوشان توانستند با نتیجه ۲ بر صفر سه امتیاز را از آن خود کرده و جایگاه‌شان را در صدر جدول تثبیت کنند. علی علیپور گل نخست پرسپولیس را به ثمر رساند.

سرخپوشان تهرانی در حال حاضر ۳۷ امتیازی است و با پنج امتیاز بیشتر از نزدیک‌ترین تعقیب کننده یعنی سپاهان صدرنشین لیگ برتر است./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار