استاندار اصفهان
استاندار اصفهان گفت: افزایش صادرات به کشورهای دیگر با مدیریت سنتی دشوار است، بنابراین باید مدیریت سنتی به پیشرفته تغییر یابد.
کد خبر: ۸۱۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳ 26 January 2020

عباس رضایی در نشست شروع به کار نخستین شتاب‌دهنده صادراتی استان افزود: نمی‌توان مانند الگوهای زمان قاجار، استان و کشور را مدیریت کرد، زیرا پیشبرد اهداف در زمان کنونی به دانش روز نیاز دارد.

وی با اشاره به وجود مشکلات سدِ راه صادرات ادامه داد: مقایسه آمار تولید و صادرات استان اصفهان نشان می‌دهد که به فکری نو در زمینه جذب بازارهای خارجی نیاز داریم و باید پذیرفت که صادرات امکان اشتغال، توسعه، تولید بیشتر و توسعه پایدار را فراهم می‌کند.

وی با بیان‌اینکه در امور مختلف از جمله صادرات نباید از مشکلات پیشِ رو هراسید، تصریح کرد: ممکن است مدیرانی با افکار سنتی، سنگ جلوی پای فعالان جوان اقتصادی و صادرات بیندازند، اما این امر نباید دلیلی بر توقف کار باشد.

استاندار اصفهان در باره فعالیت‌های بسترساز بهبود کسب و کار و صادرات گفت: راه اندازی قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران با مدت زمان سفر یک ساعت و ۲۰ دقیقه و پایانه‌های بارهوایی (کارگو ترمینال) فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، اقداماتی مناسب در این زمینه به شمار می‌رود.

رضایی، گسترش روش‌های نوین در بخش‌های مختلف مانند کشاورزی را لازم دانست و گفت: برای مثال هم‌اکنون در شهرستان تیران و کَرون با رونق کشت گلخانه‌ای، آمار بیکاری منفی و اشتغال مثبت شده است و حتی روزانه افرادی از اصفهان برای کار به این منطقه می‌روند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار