معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: یک هزار و ۱۷ شعبه اخذ رای در استان مرکزی، آرای مردم برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را جمع آوری می‌کنند
کد خبر: ۸۱۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 26 January 2020

بهروز اکرمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: هیأت‌های اجرایی استان مرکزی در تمام مراکز اصلی و فرعی جلسات خود را برگزار و تعداد شعب اخذ رأی را برای تمام حوزه‌ها مشخص کرده اند که در استان مرکزی برای انتخابات سال جاری (یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی)، مجموعاً یک هزار و ۱۷ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: از این تعداد، ۶۸۸ شعبه ثابت و ۳۲۹ شعبه سیار هستند و یک شعبه اقلیت‌های دینی هم در شهرستان اراک فعال خواهد بود.

وی بیان کرد: در شهرستان اراک ۳۳۱ شعبه اخذ رأی، آشتیان ۲۲ شعبه، تفرش ۳۳ شعبه، خمین ۱۰۵ شعبه،  خنداب ۶۰ شعبه، دلیجان ۴۳ شعبه، زرندیه ۵۱ شعبه، ساوه ۱۳۶ شعبه، شازند ۱۳۰ شعبه، فراهان ۳۶ شعبه، کمیجان ۴۵ شعبه و محلات ۴۵ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: از یک هزار و ۱۷ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس یازدهم در استان مرکزی، ۵۸۶ شعبه شهری و ۴۳۱ شعبه اخذ رأی روستایی هستند.

اکرمی تصریح کرد: نتایج بررسی صلاحیت کاندیدا‌های این انتخابات، در تاریخ ۱۱ بهمن ۹۸ به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود و فرمانداری‌ها هم در تاریخ ۱۲ بهمن نتایج را به کاندیدا‌ها اعلام می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: کسانی که در این مرحله هم رد صلاحیت شدند، می‌توانند اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند تا بررسی مجدد برای آن‌ها صورت بگیرد.

وی ابراز داشت: نهایتاً پس از بررسی‌ها، آخرین لیست نمایندگان تأیید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان ۲۲ بهمن به فرمانداران اعلام می‌شود و پس از آن فرمانداران ضمن اعلام اسامی به کاندیداها، نسبت به چاپ و انتشار آگهی انتخابات اقدام می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: تمهیدات پشتیبانی شعب اخذ رأی از قبیل: تأمین خودرو‌ها و نیروی انسانی مورد نیاز در استان مرکزی انجام شده و آماده برگزاری یک انتخابات خوب هستیم.

اکرمی افزود: از کاندیدا‌ها انتظار می‌رود اخلاق انتخاباتی و چارچوب تبلیغات انتخاباتی را رعایت کنند تا با رعایت قانون توسط کاندیداها، شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در استان باشیم و از مردم هم انتظار می‌رود هر گونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را از طریق رسانه‌های رسمی و ستاد انتخابات و هیأت نظارت استان پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار