۱۰ سال روی صحنه تئاتر فجر نماینده داشتیم و هرسال نمایشی از کرمانشاه در بزرگترین فستیوال تئاتر کشور روی صحنه خودنمایی می‌کرد، اما امسال بعد از ۱۰ سال حضور پیاپی، کرمانشاه نماینده‌ای روی صحنه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ندارد.
کد خبر: ۸۱۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 27 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدرضا درند رییس انجمن نمایش استان کرمانشاه ، با اشاره به حضور مستمر تئاتر کرمنشاه در بخش صحنه ای جشنواره تئاتر فجر در 10 سال گذشته، گفت: از سال 1389 هر ساله کرمانشاه در بخش صحنه‌ای تئاتر فجر حضور داشته، اما متاسفانه امسال نتوانستیم نماینده‌ای در این بخش داشته باشیم.

وی افزود: سال گذشته نمایش "پروانه الجزایری" از کرمانشاه به این جشنواره راه یافت و توانست در بخش رقابتی این جشنواره نیز عنوان نمایش برتر را کسب کند.

درند تصریح کرد: امسال نیز نمایش "نگاهمان می‌کنند" نوشته «نغمه سمیعی» و به کارگردانی «بیژن مرادی» به جشنواره ارسال شد که متاسفانه نتوانست نظر داوران جشنواره را جلب کند.

رییس انجمن نمایش استان کرمانشاه با اشاره به حضور دو تئاتر خیابانی از کرمانشاه در جشنواره تئاتر فجر امسال، گفت: خوشبختانه در بخش تئاتر خیابانی امسال دو کار از کرمانشاه راهی جشنواره فجر می‌شود که اولین کار که در بخش رقابتی تئاتر خیابانی در جشنواره حضور دارد نمایش "خردل لای نون" به نویسندگی «رضا بهرامی» و کارگردانی «جلال حسنوند» است.

وی افزود: همچنین نمایش "کاروان چوبی" به نویسندگی و کارگردانی «مرتضی اسدی مرام» از کرمانشاه به عنوان میهمان در جشنواره حضور دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار