معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ده فیلم‌ در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با پایتخت در ایلام اکران خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 28 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام،عبدالحسین رحمتی گفت: فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با پایتخت در ایلام نیز اکران خواهد شد.

وی افزود: براساس تفاهم نامه‌ای که با دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر منعقد شده است، حداقل ده فیلم در سه سانس در سالن سینما فرهنگ ایلام اکران خواهند شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: لیست فیلم‌های منتخب قابل اکران، زمان‌بندی نمایش آن در ایلام هنوز مشخص نشده و پس از اعلام نهایی از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، به صورت رسمی از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر ملی در استان‌ها و بهره‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی است.

رحمتی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر ملی در استان‌ها و بهره مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی است.

به گفته وی، امسال برنامه اکران فیلم‌ها در مراکز استان‌ها از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه انجام  می‌شود. /ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار