فرمانده سپاه پاسداران نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در تاریخ ۴۱ ساله انقلاب اسلامی نه تهدید دشمنان ما را ترسانده و نه تحریم آنها ما را سست کرده است.
کد خبر: ۸۱۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 01 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سردار بهمن ریحانی روز شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام (ره) در حسینیه گلزار شهدای کرمانشاه بیان داشت: امروز به برکت نظام اسلامی به جایی رسیده ایم که ماهواره و موشک ماهواره بر می سازیم.

او تاکید کرد: ولایت مداری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و عزت و سربلندی ماست و همین موضوع دشممنان ما را عصبانی کرده به گونه ای که به دنبال گسستن پیوند امام و امت است.

ریحانی، پیام بزرگ انقلاب اسلامی را «نه» به ظلم بیان کرد و افزود: این پیام اکنون به تمام آزادیخواهان دنیا صادر شده است و برای همین شاهد جنبش هایی علیه ظلم در برخی کشورها هستیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه تاکید کرد: در هر مجلسی که از عزت صحبت می شود باید یادی هم از امام (ره) بکنیم چرا که کشور ما زمانی تحت استعمار بود اما امام خمینی (ره) ما را به جایی رساند که در گوش آمریکا به عنوان محور استکبار سیلی زدیم.

سردار ریحانی در پایان گفت: خیلی از افراد مانند شهید حججی که نه انقلاب و نه دفاع مقدس را دیده اند می شوند حجت خدا بر روی زمین و این موضوع پویایی انقلاب را بعد از ۴۱ سال نشان می دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار