محمدرضا یاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۴۱۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند، گفت: از این تعداد تماس ۵ مورد منجر به عملیات شده، ۱۳ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۴۵ تماس اشتباه بوده و متأسفانه ۳۴۷ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
کد خبر: ۸۱۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ 01 February 2020
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی روز گذشته ۴۱۰ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد تنها ۵ تماس منجر به عملیات شده است.
 
به گزارش مهر، بیاناتی اظهار داشت: شرکت در ۳ عملیات اطفای حریق و ۲ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۴۱۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند، گفت: از این تعداد تماس ۵ مورد منجر به عملیات شده، ۱۳ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۴۵ تماس اشتباه بوده و متأسفانه ۳۴۷ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۳ مورد آتش سوزی شامل حریق سطل زباله در بلوار احمدی روشن، حریق لاستیک در میدان امام حسین (ع) و حریق ضایعات در خواجه رشید بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان اضافه کرد: همچنین ۲ مورد عملیات امداد و نجات شامل مهار حیوانات در بلوار خواجه رشید و امداد و نجات در حادثه سقوط خودرو در جوی آب در شهرک مدرس توسط آتش نشانان به انجام رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار