مدیر کل امداد فارس گفت: هزینه تعمیر خسارت‌های وارده به منازل مددجویان در شهر خان زنیان، به صورت بلاعوض و وام به ساکنین پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۸۱۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 03 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد بذرافشان گفت: هفته گذشته در شهر خان زنیان شاهد وقوع زلزله بودیم که متاسفانه منازل برخی از ساکنین این منطقه دچار خسارت شده بود.

او افزود: در پی وقوع زلزله و بازدیدی که به همراه نماینده محترم، ولی فقیه استان فارس از منطقه داشتیم، منازل ۶۰ خانوار از مددجویان تحت حمایت دچار آسیب‌های جزئی شده است.

بذرافشان با بیان اینکه برای تمامی این ۶۰ خانوار، پتو و سبد غذایی ارسال شده است، گفت: جهت ۱۸ خانوار ساکن در کانون زلزله-روستای آرندی نیز بخاری تهیه شده و ارسال کمک‌ها به منطقه همچنان ادامه دارد.

مدیر کل امداد فارس با اشاره به پرداخت خسارت‌های وارده به منازل مددجویان از سوی کمیته امداد، اضافه کرد: جهت انجام تعمیرات منازل مددجویان پس از نیازسنجی مقرر شد که به هر خانوار مبلغ ۴۵ میلیون ریال به صورت بلاعوض و ۳۰ میلیون ریال در قالب وام تعلق گیرد. همچنین علاوه بر موارد مذکور قرار است پس از اتمام ارزیابی، در صورت بروز خسارت به وسایل و اسباب مددجویان، هزینه خسارت از طریق امداد پرداخت شود.

بذرافشان تصریح کرد: به مددجویانی که منازل آنان نیاز به بازسازی دارد تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و ۱۵۰ میلیون ریال نیز در قالب وام تسهیلات داده می‌شود.

خان زنیان شهری در بخش ارژن شهرستان شیراز در استان فارس ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار