نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم از عملکردهای نامطلوب برخی مدیران گله مند هستند، گفت: باید دستاوردهای این انقلاب تبیین شود و برخی کاستی های موجود نیز برطرف شود تا انقلاب با شتاب بیشتری پیش رود.
کد خبر: ۸۱۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ 03 February 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم عصر امروز در دیدار با اعضای انجمن های اسلامی مساجد و کارخانجات تبریز که در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه این انقلاب خدمات بزرگی را برای ایران و اسلام داشته است، اظهار داشت: مشکلاتی هم در کشور داریم که باید برای رسیدن به قله این مشکلات را یکی یکی کنار بزنیم، همانطور که از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات بزرگی به کشور صورت گرفته است و باید با شتاب بیشتری تداوم یابد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی صادر کردنی نیست، بلکه صادر شدنی است، افزود: انقلاب راه خود را یافته و مردم بسیاری از کشورها پیام انقلاب را دریافته اند چنانچه امروز در عراق و سوریه و لبنان و... حرکت های ضد استکباری زیادی داشتند که این به برکت صدور فرهنگ انقلابی است.

امام جمعه تبریز نقش برجسته رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران مورد تاکید قرار داد و گفت: همه دست به دست هم دادند تا انقلاب به پیروزی رسید و امروز هم، دانشگاهی، بازاری، روحانی، کارگر و معلم و... همه و همه با هم از این انقلاب و نظام دفاع می کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیگر عامل پیروزی انقلاب اسلامی را اعتقاد مردم دانست و خاطر نشان کرد: مردم به خاطر دین و اسلام و با شعارهای الله اکبر و لا اله الا الله و عزاداری های عاشورا و تاسوعا علیه رژیم ستمشاهی قیام کردند

امام جمعه تبریز، «رهبری های صحیح امام خمینی (ره)»، «اعتقاد مردم به اسلام» و «حضور مردم» را سه عامل اصلی پیروزی انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: همین سه عامل، عوامل بقای انقلاب اسلامی هم هستند و انقلاب وابسته به آن است. ضمن اینکه مقام معظم رهبری نیز با همان صلابت امام راحل، این کشور را مدیریت و رهبری می کنند و مردم هم پشتیبان ولایت فقیه بوده و در میدان ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه ابتدای انقلاب، برخی توطئه علیه انقلاب را بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب از ترور و شهادت تا تخریب و انفجار و... آغاز کردند خاطر نشان کرد: وقتی دیدند 19 ماه توطئه جواب نداد، 8 سال جنگ را علیه انقلاب اسلامی ایران تحمیل کردند و همچنان در حال توطئه چینی هستند. دشمنان اوایل انقلاب، رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس قوه قضائیه، تعدادی از نمایندگان مجلس و شهدای ترور و شهدای محراب را از ما گرفتند ولی انقلاب محکم تر از گذشته به راه خود ادامه داده و می دهد.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: بعد از این همه توطئه، دشمنان به این نتیجه رسیدند که تا امام خمینی (ره) هست، انقلاب هم هست و بعد از ارتحال او فروپاشی رخ می دهد ولی بعد از ارتحال امام، مقام معظم رهبری ضمن مدیریت موفق، آرزوهای امام خمینی (ره) را هم محقق کردند و توفیقات بیشتری را برای انقلاب و نظام به دست آوردند که دشمنان را مایوس کردند.

 وی تصریح کرد: ما داخل نعمت هستیم و متوجه نعمت ولایت فقیه نیستیم، اما در خارج از کشور عظمت احترام به مقام معظم رهبری مشخص است به طوری که رئیس جمهور روسیه گفت که ما مسیح را در وجود مقام معظم رهبری دیدیم.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مردم همچنان اعتقاد به انقلاب و نظام دارند، تصریح کرد: ما ریزش هایی را داشتیم ولی در مقابل آن رویش ها بسیار چشمگیر بودند، برخی می گویند جوانان خوب ما در دفاع مقدس از دست رفت ولی رویش ها بسیار زیاد بود چراکه امروز، جوانان، موفقیت های هسته ای، دفاع از حرم، جبهه تولید و... را بر دوش دارند و با شتاب بیشتری پیش می روند.

وی با بیان اینکه مردم از عملکرد نامطلوب برخی مدیران گله مند هستند، افزود: باید دستاوردهای این انقلاب تبیین شود و برخی کاستی های موجود نیز برطرف شود تا انقلاب با شتاب بیشتری پیش رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار