بهروز اسودی:
به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۲۹۰ واحد تولیدی بخش کشاورزی و صنعتی در استان تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ به ارزش ۹ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال دریافت کردند.
کد خبر: ۸۲۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 04 February 2020

Image result for بهروز اسودی تابناک سمنان"

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح سه‌شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ۲۹۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ دریافت کردند، اظهار داشت: این تعداد واحد تولیدی تسهیلاتی به ارزش ۹ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال دریافت کردند.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵۸ واحد تولیدی در قالب تسهیلات رونق تولید به ارزش ۲۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی‌شده است، تصریح کرد: از این تعداد، ۳۳۶ پرونده برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

بهروز اسودی با اشاره به اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۱۴۴ واحد تسهیلات رونق تولید به ارزش شش هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال دریافت کردند، افزود: دو هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال از منبع تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به ۱۴۶ واحد تولیدی پرداخت‌شده است.

اسودی از بررسی مشکلات یک هزار و ۳۸ واحد تولیدی در جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان خبر داد و گفت: در راستای رفع موانع موجود دو هزار و ۲۳۴ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد، ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

رئیس سازمان صمت همچنین بابیان اینکه در این جلسه ۶۱ واحد صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، یادآور شد: یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات معرفی‌شده در این جلسه است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار