مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران قوی ترین حکومت در منطقه خاورمیانه بوده بطوریکه نگاه آمریکا به ایران همچون نگاه به کشورهای عربی منطقه و سایرین نیست.
کد خبر: ۸۲۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴ 04 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مجید یزدان پناه برای پاسخگویی و حل مشکلات مردمی در مسجد ابوتراب آل آقا حضور پیدا کرد. یزدان پناه در این جلسه با اشاره به حضور ۲۵ میلیون نفر در مراسم تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره او اظهار داشت: پیش از انقلاب تمامی حکومت مسبب جداشدن بخش هایی از ایران شده اما در ۴۰ سال انقلاب انقلاب اسلامی قدرت نمایی کرد. همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه قدرت بوده و نگاه آمریکا ورای کشورهای عربی منطقه است بطوریکه نمی تواندسخنرانی هایی در خصوص از بین رفتن ایران داشته باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون کسی نتوانسته درمقابل آمریکا ایستاده و سیلی به آن بزند اما در حمله هوایی سپاه پاسداران به عین الاسد اقتدار نظام دیده شد؛ بطوریکه آمریکا نتوانست هیچ گونه عکس العملی از خود نشان دهد. البته نگرانی هایی وجود دارد که این امری طبیعی بوده و عامل برهم زدن آرامش ایران دشمنان هستند؛ بنابراین تمام آسیب های سیاسی_اجتماعی توسط دشمن وارد شده است.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود:مقام معظم رهبری و نگاه ویژه ملت نسبت به آب و خاک مانع از به خطر افتادن عظمت انقلاب شده است؛ آموزش و پرورش به عنوان بخشی از سرزمین با هدایت نیروی انسانی ایفای نقش می کند. این نشاندهنده آن است که مکتب آموزش و پرورش مناسب بوده و توانسته حاج قاسم سلیمانی ها را پرورش دهد تا برای عظمت سرزمین از خون خود بگذرند.

یزدان پناه در پایان گفت: شهید حججی ها دست پرورده آموزش و پرورش بوده که تا تاریخ پابرجا است فراموش نخواهند شد. البته وجود خطادر حوزه های مختلف از جمله آموزش و پرورش محرز بوده و درصدد رفع هرچه بیشتر آن هستیم. تمام تلاش ما مبنی بر تعلیم و تربیت فرزندان ایران است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار