ترامپ با پلوسی دست نداد؛ پلوسی هم متن سخنرانی او را پاره کرد
سومین سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره با حاشیه‌های جنجالی زیادی همراه شد که پررنگ‌تر از متن آن بود.
کد خبر: ۸۲۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 05 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: سومین سخنرانی سالانه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در کنگره موسوم به «سخنرانی وضعیت کشور» با حاشیه‌هایی زیادی همراه بود که همچون سال گذشته پررنگ‌تر از متن آن بود.

ترامپ با پلوسی دست نداد!

دونالد ترامپ در ابتدای این سخنرانی در اقدامی که رسانه‌های آمریکایی آن را «عمدی» توصیف کرده‌اند، هنگام ارائه کپی متن سخنرانی خود، از دست دادن با رئیس مجلس نمایندگان امتناع کرد. نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم برای اولین بار از تعارفات کلیشه‌ای و مرسومِ همیشگی برای معرفی نمادین ترامپ به اعضای کنگره استفاده نکرد.

حواشی سخنرانی سالیانه ترامپ در کنگره

فیلم لحظه دست ندادن ترامپ با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا

 

رئیس مجلس نمایندگان همچنین هنگام صحبت کردن ترامپ درباره موفقیت‌های خود که با تشویق ایستاده‌ی اعضای جمهوری‌خواه کنگره همراه شد از روی صندلی خود بلند نشد و با حالات چهره‌اش سخنان ترامپ را به تمسخر گرفت.

پلوسی متن سخنرانی ترامپ را پاره کرد!

پلوسی که در طول مراسم واکنش‌های عصبی از خود نشان می‌داد، در پایان سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره، در حرکتی که نشان از ناراحتی و اعتراض او نسبت به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا داشت، کپی متن سخنرانی او را مقابل دوربین رسانه‌ها پاره کرد.

پاره کردن متن سخنرانی ترامپ در کنگره

روابط ترامپ و پلوسی از زمان آغاز به کار کنگره جدید همواره پرتنش بوده و اخیرا به خاطر پیگیری و تصویب طرح استیضاح او در مجلس نمایندگان تیره‌تر از همیشه شده است.

در سخنرانی سال گذشته ترامپ در کنگره نیز «دست زدن خاص و تمسخرآمیز» پلوسی هنگام سخنرانی او تا مدت‌ها نقل محافل سیاسی و رسانه‌ای بود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار