ارزیابی فرمانداران در پایان سال براساس همان ۷ شاخص اقتصادی بوده است، گفت: امروز به مناسبت دهه فجر خوشحالیم یک واحد صنعتی در تشبندان که قبلا تعطیل بود به مدار تولید بازگشته است.
کد خبر: ۸۲۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۰ 06 February 2020

۲ پروژه صنعتی در محمودآباد ظهر امروز همزمان با دهه فجر در شهرک صنعتی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران حسن خیریانپور، فرماندار محمودآباد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شده است.

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در حاشیه افتتاح پروژه‌های صنعتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در مازندران احیا شده است، اظهار کرد: واحدهای صنعتی که به هر دلایلی تعطیل شده بودند با تلاش و پیگیری استاندار مازندران به مدار چرخه تولید بازگشتند و تا پایان سال در تلاشیم این رقم افزایش یابد.
وی با بیان اینکه در ابتدای امسال ۷ شاخص را در حوزه اقتصادی به فرمانداران ابلاغ کردیم، تصریح کرد: یکی از این شاخص‌ها اقدام در جهت احیای واحدهای صنعتی و تولیدی راکد بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: همچنین به مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی بحرانی هم رسیدگی شده است.
خیریانپور با بیان اینکه ارزیابی فرمانداران در پایان سال براساس همان ۷ شاخص اقتصادی بوده است، گفت: امروز به مناسبت دهه فجر خوشحالیم یک واحد صنعتی در تشبندان که قبلا تعطیل بود به مدار تولید بازگشته است.

وی در خصوص افتتاح پروژه صنعتی دوم شرکت نخجیر آمل در این شهرک افزود: یکی از برنامه‌های هفت‌گانه ما در مازندران به عنوان الویت اقتصادی به فرمانداران ابلاغ شده است این بود که واحدهای صنعتی فعال و ظرفیت‌های آنان شناسایی شود تا بتوانند با ظرفیت کامل خود کار کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران یادآور شد: مشکلات واحدهای صنعتی فعال در استان باید در قالب کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید یا گروه‌های کاری کلینیکال که در شهرستان‌ها به واحدها صنعتی فرستاده می‌شوند، شناسایی و مرتفع شوند.

خیریانپور ادامه داد: یکی از موارد حمایتی ما در کار گروه اقتصادی پرداخت تسهیلات به این شرکت‌های تولیدی در مازندران است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ و ۹ ماهه سال ۹۸ بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی در مازندران پرداخت کردیم.

حسن پژمان مدیر عامل شرکت ستاره عرش در حاشیه افتتاح مرکز تولید خود در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این شرکت در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ متر به ابعاد سالن هزار متر مربع واحد پوشش سقف انواع ورقه‌های فرمینگ تولید می‌کند.

وی تصریح کرد: ۱۹ نفر افراد بومی منطقه به طور مستقیم و ۳۵ نفر به طور غیر مستقیم در این مجموعه مشغول کار هستند.

مدیرعامل شرکت ستاره عرش بیان کرد: این شرکت به مدت ۱۲ ماه شروع به کار کرد و قبل از آن یک مجموعه راکد بوده که فعال شده و به مرحله تولید رسیده است.

منصور بهرامی مدیر عامل شرکت نخجیر آمل در حاشیه افتتاح شرکت تولیدی خود در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه فاز سوم شرکت نخجیر آمل مستقر در شهرک صنعتی شهدای تشبندان محمودآباد مشغول به کار است، اظهار کرد:این شرکت دارای پروانه بهره‌برداری از سازمان صنعت، معدن و تجارت و پروانه صلاحیت همکاری از سازمان مدیریت تولید راهبردی ارتش و زیر نظر وزارت دفاع است که زیر مجموعه پارک علم و فناوری مازندران فعالیت می‌کند.

وی افزود: این شرکت براساس نیاز داخلی و صنعت فعالیت کرده و حدود ۴۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰ نفر به صورت کار در منزل در این مجموعه فعالیت دارند.

مدیر عامل شرکت نجیر آمل خاطرنشان کرد: در حال حاضر بین ۳۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت شرکت مشغول به فعالیت کرده و این شرکت تولید کننده ساچمه تفنگ بادی، قطعات تفنگ بادی، هسته‌های سربی مربوط به صنایع دفاع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار