فرمانده سپاه فجر فارس همچنین گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی آرمان های والای انقلاب اسلامی، معرفی شاخصه های انقلابی گری و ارایه دستاوردهای کم نظیر انقلاب اسلامی به عموم مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان کشور است.
کد خبر: ۸۲۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 06 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سردار سرتیپ دوم هاشم غیاثی پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه فجر با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز آغاز عملیات غرور آفرین والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سپاه، افزود: طرح موسوم به معامله قرن با مقاومت و مخالفت مسلمانان و آزادیخواهان جهان مانند سایر طرح های آمریکایی نابود خواهد شد.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا سه شنبه هشتم بهمن (بیست و هشتم ژانویه) در حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طرح ادعایی خود موسوم به معامله قرن رونمایی کرد؛ طرحی که هدف از آن حذف مسئله فلسطین است و مخالفت همه فلسطینیی ها از جمله تشکیلات خودگردان را به دنبال داشته است.
براساس بندهای طرح معامله قرن، ۴۰ درصد کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی اشغال و مقاومت فلسطین خلع سلاح خواهد شد. شهر قدس پایتخت رژیم اسراییل خواهد بود و بخش‌هایی از کرانه باختری که در آن ها شهرک‌های یهودی نشین ساخته شده به این رژیم الحاق می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی آرمان های والای انقلاب اسلامی، معرفی شاخصه های انقلابی گری و ارایه دستاوردهای کم نظیر انقلاب اسلامی به عموم مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان کشور است.
غیاثی با بیان اینکه رژیم منحوس پهلوی یک رژیم وابسته به بیگانه و آمریکا بود، گفت: در دوران ستم شاهی تمام منابع و امکانات کشور در راستای منافع بیگانگان بکار گرفته می‌شد و این وابستگی منشاء اصلی محرومیت مردم و بسیاری از عقب ماندگی‌های کشور در زمینه‌های اقتصادی، علمی، دفاعی و غیره بود.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم متدین و انقلابی ایران میسر شد، گفت: مردم مومن و انقلابی ایران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره در میدان جهاد و مبارزه با استکبار جهانی حضور فعال داشته‌اند و گوُاه این پایمردی نیز تقدیم شهدای بسیار در راه دفاع از انقلاب اسلامی است.
سردار غیاثی با بیان اینکه تشریح شاخصه‌های انقلابی‌گری و معرفی مولفه‌های لازم برای جوان مومن و انقلابی در جامعه امروز و برای نسل جوان ایران اسلامی بسیار مهم است، اظهارکرد: تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف شاهد حماسه آفرینی جوانان ولایتمدار و انقلابی بوده و این جوانان انقلابی باید به عنوان الگو و شاخص سبکِ زندگی اسلامی و انقلابی به نسل جوان کشور معرفی شوند.
وی با اشاره به اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی همواره شاهد حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات بوده ایم، گفت: امروز تلاش همه دوستداران انقلاب اسلامی باید در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد و این حضور گسترده دارای پیام بازدارندگی برای دشمنان انقلاب اسلامی و نماد مردم سالاری دینی و وحدت و استحکام درونی نظام اسلامی و همچنین تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب خواهد بود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی همواره مدافع و حامی ملت‌های مظلوم بوده است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه گفت: خانواده پاسدار نماد برتر و شاخص سَبکِ زندگی اسلامی در جامعه و عضوی از نهاد بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
سردار غیاثی افزود: حفاظت اطلاعات و رعایت مسایل حفاظتی یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت در ماموریت‌های محوله به نیروی مسلح کشور است و یکی از مهمترین دلایل پیروزی غرور آفرین عملیات والفجر هشت نیز رعایت ملاحظات و اصول حفاظتی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار