رئیس هیات والیبال لنگرود در گفت و گو با تابناک؛
تابناک / رئیس هیات والیبال لنگرود از میزبانی لنگرود در برگزاری دور نهایی مسابقات والیبال لیگ زیر گروه کشور در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 08 February 2020

تابناک / رئیس هیات والیبال لنگرود از میزبانی لنگرود در برگزاری دور نهایی مسابقات والیبال لیگ زیر گروه کشور در آینده نزدیک خبر داد.

 

امیدوارم میزبان دور نهایی مسابقات والیبال لیگ زیر گروه کشور در آینده نزدیک شویم / تیم بانوان والیبال شهرداری لنگرود در سطح کشور تشکیل خواهد شد / شهردار لنگرود حقیقتا از ورزش حمایت کرده است / لنگرود به قطب اول والیبال گیلان تبدیل شده است

 

فرامرز حسندوست با بیان اینکه بازیها بصورت دوره ای و متمرکز در سه دوره برگزار میشود بیان داشت: ما به فدراسیون والیبال درخواست داده ایم تا دور نهایی آن به میزبانی شهرستان لنگرود برگزار شود.

 

وی گفت: در تیرماه 97میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور با حضور 17تیم حضور بودیم و همه تیمها از نحوه برگزاری و میزبانی ما بسیار راضی بودند و حتی رئیس سازمان لیگ وسرمربی تیم ملی نوجوانان نیز بارها به این مسأله اذعان داشتند از این رو برنامه ریزی کردیم تا دور نهایی مسابقات لیگ زیر گروه کشور در لنگرود برگزار شود.

 

وی سپس به موقعیت تیم والیبال شهرداری لنگرود اشاره کرد و افزود:تیم والیبال شهرداری لنگرود سال گذشته برای اولین بار در لیگ برتر استان موفق به کسب مقام قهرمانی شد که باتوجه به نتایج خوبی که کسب نمودند، موافقت شد سالجاری در لیگ زیر گروه کشور تیم داشته باشد.

 

رئیس هیات والیبال لنگرود یکی از دلایل موفقیتهای ورزشی این شهر بخصوص تیم والیبال شهرداری لنگرود را حمایت همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار این شهر عنوان نمود و اظهار داشت: بدون کمک مالی نمی توان کار خاصی انجام داد ،شهردار جوان و ورزش دوست لنگرود، جناب آقای مهندس رجایی حقیقتا از ورزش لنگرود حمایت کرده اند همچنین لازم است در اینجا از حمایتهای همه جانبه اعضای محترم شورای اسلامی شهر لنگرود نیز قدردانی نمایم و البته جا دارد از نماینده محترم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز که در جذب اسپانسر به ما کمک زیادی کردند، تشکر ویژه داشته باشم.

 

وی در ادامه از کمپینی تحت عنوان والیبالیهای لنگرود خبرداد که جهت حمایت از والیبال شهرستان از اقشار مختلف مردم اعم از کاسبان،فرهنگیان،دانشجویان و افراد تحصیلکرد تشکیل شده است که در جهت پیشرفت رشته والیبال لنگرود فعالیت میکنند.

 

رئیس هیات والیبال لنگرود اضافه کرد:بنده از سال 96 این سمت را برعهده گرفتم و تمام هدف ما ارتقاء این رشته میباشد.

 

امیدوارم میزبان دور نهایی مسابقات والیبال لیگ زیر گروه کشور در آینده نزدیک شویم / تیم بانوان والیبال شهرداری لنگرود در سطح کشور تشکیل خواهد شد / شهردار لنگرود حقیقتا از ورزش حمایت کرده است / لنگرود به قطب اول والیبال گیلان تبدیل شده است

 

حسندوست سپس در خصوص والیبال شهرداری لنگرود اظهارداشت:شهرداری لنگرود در رشته والیبال در همه رده های سنی نونهالان ،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان دارای تیم است.

 

وی با بیان اینکه تیم بزرگسالان شهرداری لنگرود نیز با حضور سرمربی بومی، باتجربه و بین المللی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است، گفت:شهرستان لنگرود درحال حاضر به قطب اول والیبال گیلان تبدیل شده است.

 

رئیس هیات والیبال لنگرود همچنین از تشکیل تیم والیبال شهرداری لنگرود در بخش بانوان در سطح کشور در سال آینده خبر داد و اضافه کرد: برای برگزاری کلاسهایی جهت افزایش سطح علمی مربیان و بازیکنان از فدراسیون والیبال قول مساعد گرفتیم و از آنجائیکه جناب آقای شیر تری، سرمربی تیم والیبال شهرداری لنگرود که عضو کمیته استعداد یابی فدراسیون والیبال کشور نیز هستند به راحتی این مهم محقق خواهد شد.

 

رئیس هیات والیبال شهرستان لنگرود در ادامه این گفتگو به فعالیت مستمر باشگاه شهرداری بخصوص در رشته والیبال اشاره کرد و افزود: آموزش والیبال بصورت پایه ای دراین باشگاه در رده های سنی نونهالان ونوجوانان بصورت مستمر و زیر نظر مربیان مجرب و جوان انجام میگیرد، همچنین کانونهای دیگری نیز زیر نظر بخش خصوصی آموزش والیبال را در شهرستان در رده های سنی نونهالان و نوجوانان دنبال میکنند که جای بسی خوشحالی است.

 

وی یادآور شد: بخش بانوان نیز از شرایط خوبی برخوردار است و والیبال بانوان در شهرهای لنگرود،شلمان و چاف و چمخاله فعال هستند و در سال 96 تیم والیبال بانوان لنگرود به مربیگری سرکار خانم شهدی که هم اکنون نایب رئیس هیئت والیبال لنگرود نیز هستند، نایب قهرمان لیگ برتر استان گیلان شد.

 

حسندوست ضمن تشکر از مدیران عامل سابق و فعلی باشگاه شهرداری لنگرود ،مهندس علی شفیعی و ابراهیم حسن پور از وجود سالن بحران بعنوان مأمنی برای والیبالیستهای لنگرود نام برد و افزود: خوشبختانه شهرداری لنگرود دارای یک سالن خوب و مجهز بنام سالن بحران است که در اختیار تمام رشته های ورزشی علی الخصوص والیبال و فوتسال قرار دارد.

 

وی درپایان ضمن تشکر از ریاست و پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود اظهار داشت: هدف بنده و همه دوستانم در مجموعه والبیالیهای لنگرود جدا از اینکه چه کسی رئیس هیات والیبال باشد، ارتقا وپیشرفت روز افزون این رشته و تقویت روحیه اخلاق مداری دربین ورزشکاران است.

 

وی ابراز امیدواری نمود و افزود: با توسعه این رشته علاوه بر اینکه شاهد درخشش ورزشکاران لنگرودی در عرصه های مختلف مسابقات در سطوح استانی و ملی خواهیم بود بلکه حضور پرشور جوانان که فارق از دغدغه های روزمره از تماشای مسابقات لذت میبرند به ما غرور وشعف وافری می دهد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار