دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در توضیح اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص درگذشت پزشک بیمارستان سوسنگرد بر اثر گازگرفتگی، جوابیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۲۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 09 February 2020

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به درگذشت پزشک بیمارستان سوسنگرد، در جوابیه‌ای توضیح داد: "پیرو انتشار خبری در خصوص درگذشت پزشک بیمارستان شهید چمران دشت آزادگان به استحضار می‌رساند دکتر امین تاجمیری از پزشکان قرارداد ساعتی شهرستان دشت آزادگان بودند که در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه امسال کشیک شب اورژانس بیمارستان مذکور بود.

بعد از چند ساعت حضور در بخش اورژانس با هماهنگی پزشک همکار، جهت استراحت به پانسیون پزشکان مراجعه می‌نماید.

در ساعت حدود ۳:۳۰ دقیقه بعد از نیمه شب؛ پزشک همکار بعد از چندین بار تماس ناموفق با ایشان جهت حضور در اورژانس؛ به محل استراحت این پزشک مراجعه می‌نماید که با پیکر ایشان مواجه می‌شود.

طبق اعلام پزشکی قانونی درگذشت این پزشک بر اثر گازگرفتگی بوده است.

دکتر ابول‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در همان ساعات اولیه، ضمن اعلام همدردی با خانواده این پزشک گرانقدر، معاون درمان دانشگاه را موظف به حضور در شهرستان دشت آزادگان و پیگیری حادثه نمود.

سرپرست دانشگاه همچنین ضمن تاکید بر پیگیری دقیق حادثه به ادارات بازرسی و دفتر حقوقی، دستور برخورد قانونی و عزل مقصر یا مقصرین حادثه را صادر نمود."

به گزارش ایسنا، روز گذشته (۱۹ بهمن‌ماه) خبری در خصوص مرگ دکتر امین تاجمیری پزشک ۲۶ ساله خوزستانی بر اثر گازگرفتگی در پاویون پزشکان بیمارستان شهید چمران سوسنگرد منتشر شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار