استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: مدیران دلسوز و متعهد باید تمرکز و توجه خود را بر رفع مشکلات مردم گذاشته و در این زمینه در لابه لای قوانین و دستورالعمل ها به دنبال تبصره ای برای رفع موانع تولید باشند.
کد خبر: ۸۲۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 10 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ایلام اظهار داشت: درک شرایط موجود جامعه توسط مدیران از میزان تنش ها کم می کند و مدیران باید مسائل و مشکلات آنها را ببینند.

وی ضمن گله مندی از برخی مدیران بومی که توان و ظرفیت درک مشکلات مردم منطقه را ندارند، افزود: در طول دو سال گذشته بطور مداوم نسبت به برخی تنگ نظری ها که مانع خدمت به مردم شده است و راه توسعه در استان را سد کرده است تذکر داده ام و حتی در این مسیر برخی از مدیران کنار گذاشته شده اند.

وی ادامه داد: قوانین و دستورالعمل ها همه برای خدمت به مردم است و اگر جز با این عینک بخواهیم تفسیر دیگری از قوانین داشته باشیم راه را به خطا رفته ایم.

سلیمانی دشتکی در ادامه با تأکید بر حمایت مسئولان از رونق تولید در استان گفت: فعالیت تولید کنندگان در این شرایط اقتصادی خود به خود سخت است و ما باید برای تسهیل در روند فعالیت های آنها نهایت همکاری را بویژه در امور بانکی با آنان داشته باشیم.

وی ادامه داد: بانک ها در تعیین و تعویض وثایق بانکی تولید کنندگان نهایت همکاری را داشته باشند و از مهلت های قانونی و تمهیداتی که دولت برای بازپرداخت تسهیلات و مطالبات مردم در نظر گرفته است، استفاده کنند.

گفتنی است که در این جلسه مسائل و مشکلات هفت کارگاه تولیدی با حضور مدیران واحدها و مسئولان ذی ربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع اتخاذ شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار