رئیس دادگستری شهرستان لنده باصدور پیامی از مردم این شهرستان جهت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۸۲۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴ 11 February 2020

رئیس دادگستری شهرستان لنده باصدور پیامی از مردم این شهرستان جهت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام عبدالله سعادتیان رئیس دادگستری شهرستان لنده بدین شرح است.
یوم‌الله ماندگار ۲۲ بهمن‌ماه روز غلبه حق بر باطل، سرآغاز برافراشته‌شدن پرچمِ عدالت اسلامی و حکومت الله بر جهان و راهپیمایی پرشور یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه مظهر عظمت و اقتدار ملّی است.
۲۲ بهمن روز تجلیل از مجاهدت‌های احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی رضوان‌ الله تعالی علیه، فجر آفرینان و ایثارگران، تجدید میثاق با آرمان‌های عزّت‌ آفرینِ نهضت الهی و شهیدان گلگون‌ کفن این طریق انسان‌ ساز و تجدید بیعت با امام المسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌ العالی است.

در ادامه این پیام آمده است، ۲۲بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی  مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد می زنند.

ایشان از تمام اقشار مردم متدین، فهیم و زمان‌شناس لنده دعوت کرد تا در مقطع حساس کنونی در عمل به وظیفه دینی و انقلابی، ضمن گرامیداشت اربعین سردار دل ها سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور یکپارچه و منسجم و حماسی‌تر از سالهای گذشته، با هر سلیقه و گرایش سیاسی در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کرده و پاسخ دندان شکنی به توطئه‌ های رذیلانه سردمداران استکبار جهانی اعم از شیطان بزرگ آمریکا، انگلیس مکار، صهیونیست کودک‌ کش و رژیم خبیث قبیله‌ای آل‌سعود داده و و فا داری خلل‌ناپذیر خود به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

عبدالله سعادتیان
رئیس دادگستری شهرستان لنده

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار